Fridapida skrev 2007-09-13 21:58:31 följande:
Har du missat denna tråd? Det är tredje i raden vi är inne på nu. Tur att du hittade oss, välkommen! Hur mycket tid jag lägger på att sminka mig är varierande. Men att lägga basen tar 20 minuter, fest eller vardags spelar ingen roll. Ska jag ut så räknar jag med en timme, vardags 30 min. Det tar sin lilla tid. Att slarva finns inte i min värld, det får ta den tiden det tar! Hinner jag inte sminka mig ordentligt så sminkar jag mig inte, går hellre osminkad än slarvigt sminkad. Trots att jag är galen i smink går jag ganska ofta osminkad, vilket blir ganska stor kontrast till när jag är sminkad. Inte lite mascara o rouge här inte!
Samma här, det måste blir ordentligt eller inget alls

!!
Linny skrev 2007-09-13 21:59:34 följande:
Gäller att jobba snabbt för att sonen när som helst kan vakna (eller om han är vaken så vill han ha gröt, eller pilla med alla borstar) Ska jag gå ut och har rejält med tid så kan det ta 35 minuter och då är det samma grejer, bara i lugn och roooooo och mycket testande och pillande
Linny- Jag sysselsätter gossen med diverse redskap & leksaker som han kan leka med så han inte kommer in till badrummet och gnäller

!!