Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Linny- Jag har också gått ner alla mina grav kilo och lite till*nöjd* men har inte så många valkar faktiskt. Jag skulle vilja ha några skuggor från PL men jag har köpstopp som sagt, har dessutom handlat massor under semesterns gång !!
    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-13 13:27:08 följande:
    LinnyJag kanske lägger lite mer... men jag är student och äter inte så lyxigt. Fin mat äter jag tillsammans med min kille hemma hos honom , vi är tillsammans igen. Vi bor på olika orter så vi ses på helgerna.Asymetrisk eller ej, det var jättesnyggt! En kortare frisyr ramar in ansiktet snyggare.
    Fridapida- Jag känner igen det där om att man inte äter lyxigt som student. Man får snåla som fan, men ibland köpte jag hellre smink än mat*dummis*

Trevligt att killen och du hittade tillbaka till varann!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-13 17:07:08 följande:
    Smink är mycket roligare än mat! Det är vad jag lägger mina sista kronor på. Jo, jag gav honom en ny chans, men det blir den sista. Han har nämligen varit sjukt beroende av WoW (dataspel) och blev hur tråkig som helst. Spelade varje ledig minut... Nu har han slutat, vi får väl se... Men jag hoppas så klart att han håller vad han lovat.
    Fridapida-Min man kommer nog lämna mig snart, sitter här titt som tätt och spenderar massor med pengar på Smink*asg*

Måste nog ta och testa Masterpiece från Max Factor, trots att jag är lite skeptisk!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-13 19:03:49 följande:
    Dagens sminkning inlagd!
    Linny- Snyggt som vanligt !! Vad är Mercury för nåt skugga eller dust, vilken färg är de??

Åååh, din gosse är såååå söt !!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-13 21:49:33 följande: