Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Lone Star State skrev 2007-09-28 21:34:12 följande:
    Jag är tekniskt efterbliven
    Nej då...Oskyldig
    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic

Morrn!!

Trist väder, vette f*n om jag ska till MUS och handla smink idag. Orkar inte masa mig ditt, dessutom har jag ingen barnvakt, maken jobbar*suck*!!

Iof vet jag inte ens vad jag skulle vilja ha från MUS, blir bara förvirrad så fort jag sätter in foten där!!

kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-28 23:25:07 följande:
    HallåååååååååååååååJag har beställt från strawberrynet. Gillar dem skarpt. När mina grejer fastnade i tullen och tullen la på avgifter så ersatte Strawberrynet dessa. *gillar*Har varit ute och haft romantisk kväll med maken. Imorgon har vi båda sovmorgon och ska hämta vår älskade son vid tolv. Maken står i duschen så jag ska bara kolla in snabbt här..
    Linny- Var ni ute och åt middag?? Får man veta var ni var*pliiiz*??
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-29 11:11:51 följande:
    Majestic: Japp vi gick ut och åt. Från början skulle vi lyxat och gått på "finrestaurang". Men maken var jättesugen på tapas och jag har varit på finrestaurang med jobbet och ska på Edsbacka bistro med jobbet nästa vecka så jag hade inget behov av finrestaurang. Gick på en jättebra tapasrestaurang på Sveavägen som heter San Leandro Tapas. God mat, bra service och fin inredning. Hög ljudnivå men ändå inte störande.
    Linny- Trevligt, hög ljudnivå...hmm, ingenting för mig !! Vi bör också gå ut nån gång, men det blir aldrig av. Maken jobbar jämt känns det som*trist*...

Nästa helg ska jag ut med två vänninor från gymnasiet som jag hittade på facebook. Tack facebook !!
  • Majestic
    Måste bara fråga om det ät någon här som har provat Mist Stockholm smink!!??
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-09-29 16:22:44 följande:
    här är jag *vinkar*
    Vinkar tillbaka , trist väder så jag är på facebook*lövely*
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-09-29 16:30:59 följande:
    Hänger lite där jag med Svärfar fyller 60 idag så det blir ett riltigt party ikväll
    Lyllos dig då, jag vill också parta !!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-09-29 16:44:08 följande:
    Laddad som f*n är jag, massor med god dricka Nå har du kollat min mejk? Ärlig!
    Nä, rusar in då!!
  • Majestic
    Neoaliya- Snyyygt, du passar i rosa/lila det gör inte jag, va där det för skuggor/eyedust du har på dig??
Svar på tråden Smink Smink Smink!