Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Fridapida skrev 2007-09-20 18:49:34 följande:
    Jag har lagt ut en bild på en sminkning. Var så snälla och försök att förbise att min hud ser hemsk ut. Jag har fått värsta utslagen o infekterade finnar. Ska till läkaren (igen) på måndag. Inte kul... mycket stress i sommar, är så lättpåverkad.Ljust på ögonlocket är Chanel 95 sparkling satin (palett med 4 färger), den aprikosa.I globlinjen och uppåt FACE Matte eyeshadow Solros, en ljus orange.I globlinjen samt lagt i yttre ögonvrån och lite utmed fransraden MUS cybershadow Valley, en bronsig skugga.För att markera globlinjen samt som eyeliner en svart skugga med lite glitter i från samma Chanel-palett som ovan.En enkel och varm dagsmejk. Passar bra att ha med en bronzer som rouge.
    Fridapida- SNYGGT, me like mucho !!!
    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic
    MajaMaria79 skrev 2007-09-20 20:46:01 följande:
    Nu har jag också lagt upp sminkbilder i mitt galleri. Tyvärr hade jag bara 2 st, så jag får skärpa mig och ta några nya snart helt enkelt.
    MM79- Den syns så dåligt !!
  • Majestic
    SnuttanSnuttan skrev 2007-09-21 07:13:40 följande:
    Tusen tack för era beskrivningar - suger åt mig era tips som en svamp Tänkte nu höra om nån vet en bra sida på nätet man kan köpa smink ifrån ?
    eleven.se
    beautyplanet.se
  • Majestic
    Tjejer, det här med penslar, hur många har ni?? Har ni en för varje ögonskugga/eyedust eller har ni några få??
  • Majestic

Ååååh, det är så mkt jag vill ha...jag skulle vilja ha en egen MUS butik, för privarbruk alltså !!!

• Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-21 16:23:28 följande:
    Det vill vi alla... man blir sjuk här i tråden...
    Det är ditt fel att vi blir sjuka i tråden, du borde inte starta den från början. Och det räckte inte med en utan TRE stycken*gaah* !!
  • Majestic
    Fridapida- Är suger pink MUS och Orgasm NARS lika i färgen??
  • Majestic
    Honey1982 skrev 2007-09-21 18:22:32 följande:
    glöm inte bort att gå på klubbkvällen på torsdag då
    Honey1982- Meh, jag har inte ens fått nåinbjudan via sms och det brukar jag få !! Men de kanske kommer!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-21 22:54:26 följande:
    Är anmäld och kvällen är bokad!Här i Örebro (jag veckopendlar hit) så är det jubileumskväll på FACE på onsdag, 20 % på allt. Ingen inbjudan eller medlemsskap av någon sort krävs. Så är någon från Örebro så kan ni även boka onsdagkväll.
    Skojar du??? Jag vill också till Öre och shoppa loss på FACE!!!
  • Majestic
    elma skrev 2007-09-22 12:47:42 följande:
    nu har jag lagt in en bild på dagens sminkning+ihop med skuggorna jag använt. Ursäkta mascaran men den är så torr nu, dags att öppna den nya! Ögonfransaran blev som spindelben och klumpade ihop sig!
    Elma- Najs !!
Svar på tråden Smink Smink Smink!