Smink Smink Smink!
Linny: Jag kan också uppleva att färgerna ändras och liksom blir en och samma. Undrar om det beror på kroppstemperaturen? Att de "reagerar" med värmestrålningen?
Lejån: Hudoteket.se har både det ljusa kitet och det mörkare!
Linny: Jag kan också uppleva att färgerna ändras och liksom blir en och samma. Undrar om det beror på kroppstemperaturen? Att de "reagerar" med värmestrålningen?
Lejån: Hudoteket.se har både det ljusa kitet och det mörkare!
Lejån: jag har ett sånt kit och i min ljusa , var det fairly light och light som foundation!
Jag har köpt mitt kit i USA, kan bero på det!
jag gillar i.d:s borstar, även kabukin, ju mer man använder den och tvättar den, desto bättre blir den, tycker jag. Jag har 3 ögonskuggeborstar från den, gillar dem, men det finns andra likvärdiga. Deras concealerborste använder jag endast för jag har ingen annan. Flawlessborsten är jättebra. Sen har jag en fetherlightborste med som jag använder till radience.
Dagens sminkning är inlagd. Använt pigment från Meow(rosa, rödlila och brunt). Bilden är inte super, men man ser lite i alla fall!!
Lejån: jag har beställt den här:
www.lumierecosmetics.com/index.php&id=426&parent=25
Den har fått jättebra recensioner på flera olika mineralsminksforum! Jag passade på att beställa nu när de hade en förbeställning! Kommer lagom till jul få hem 40 nya borstar i varierande storlek.
...och så har jag beställt nya samples på deras foundations, de har typ 5 olika sorter på sina mineralfoundation. De har ju fraktfritt nu i nov/dec. Gillar man i.d så kan man testa deras luminesse foundation!
trollsanna: fint, jag var inne på grönt i morse, men jag ändrade mig och tvättade av och började om till det som det blev idag!
Lejån: japp, för under 1000-lappen. Dessuton får jag 27 samples på pigment i dealen! Världens bästa julklapp!
fridapida: jag har en ögonskuggeborste därifrån och det är min favorit!
Lejån: ja, det är slut, deras förköpserbjudande slutade 31okt. Det började 1 september så det har hållt på ett tag!
oh, idag har jag fått hem min flytande mineralfoundation från MAD-minerals. Har testat den lite med en foundationpensel på kinden och jag är impad, blev så jämt och fint och nyansen stämde bra! Funderar på att dra iväg en beställning på ytterligare en, hamstra lite, de har sale nu. Kostat 25$ och var nersatt till 12.50 å så är det ytterligare 20% rabatt så den kostade 10$. Beställde även en 3 olika shimmer-bronzers.
madminerals.org/catalog.php