-
Hur mycket kostar det ungefär?neoaliya skrev 2007-10-29 19:39:26 följande:Nån som prövat pore serumet från esteé lauder? My god, blev som en bebis rumpa i ansiktet, såååå skönt, som sammet
-
Glam: Vad är det för ögonskugga du har använt på den sista bilden? Riktigt snyggt!
-
Glam: den 28/10 tänkte jag på.
-
Tack, jag ska kolla upp dem då! Jag gillade verkligen den färgen!Glam skrev 2007-10-30 15:58:08 följande:Lilja71:ja gör det Fluffguf: Jag använde High tech lighter Cleo som grund, sen så har jag använt cybershadow Rumble, eyedust carat, microshadow take off och en ögonskugga från Trucco färgen heter orange crush.Alla skuggorna är från MUS förutom Trucco skuggan.
-
Fridapida: Du klädde verkligen i den röda färgen, det är ju vansinnigt snyggt! Men jag är själv också feg och kör som mest lite färgat läppglans. Men det är supersnyggt med rött läppstift och eyeliner.
-
Jag måste bara säga att jag är så SJUKT nöjd med pore mninimizern! Det är inte långt från att vara ett mirakel! Jag har haft några hopplöst envisa pormaskar på hakan som inte har gått bort vad jag än har gjort. Men efter tre dagar med serumet är de nästan borta!
-
Jag köpte pore minimizer från clinique, det fanns flera olika sorter, men jag valde det som hetter serum. Jag tror att det finns lite överallt, jag är inte säker
Det kostade ungefär 250 kr.
-
lilja71 skrev 2007-10-31 13:07:39 följande:Tack för tipset!!Tacka Fridapida, det var hon som tipsade mig om detNathalie009 skrev 2007-10-31 13:08:28 följande:Ska ja genast köpa såfort ja ahr råd :) tack för tipset
-
Är det någon av er som har en skönhetsblogg, som de som är länkat till på pret-ty.se?
Jag är lite sugen på att starta en själv, jag tycker att det är för dåligt med recensioner av budgetmärken.
-
Greeneyes: Jättesnyggt! Hur får du eyelinern att hålla sig snygg? Jag kan inte måla ända in i ögonvrån utan att det blir ett enda klet