Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Smink Smink Smink!

Nu gick det!!

Såg fel på en siffra som var lite utsmetad på Stefans kort.. :P

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag
    neoaliya skrev 2007-09-14 14:12:55 följande:
    Hurra!!!
    Hehe.. Me so happy! Äntligen kan jag få en överdos i skuggor!
  • Billy och Jag
    neoaliya skrev 2007-09-14 14:16:28 följande:
    Var inne och tänkte best, men har ingen inspiration så det bidde inget denna gång, får de ikväll när dom tre barnen sover om man har lite mer tid kanske
    jo, gäller att passa på när det är rea.. Men jag märkte inte att nån rabatt drogs visserligen... Det kanske inte gäller på samples och sånt? Beställde några borstar också.. Får se vad det är för kvalite på dem..
  • Billy och Jag
    maddie3 skrev 2007-09-14 15:54:19 följande:
    hej tjejer jag undrar lite ang PL:s betalningssätt, de har ju antingen paypal, kortbetalning o check. Hur har ni betalt? Är nyfiken på hur Paypal funkar?
    Betalade med kort... Vet inte riktigt hur PayPal funkar.. Men det vet nog nån annan
  • Billy och Jag
    vill bli mamma i år skrev 2007-09-14 18:42:42 följande:
    Hej!Jag behöver två tips och tänkte att någon expert här kanske kunde hjälpa mig. Köpte eye primer från mus häromdagen. men, glömde fråga hur den ska användas. Innan ögonskuggan, så mycket vet jag. Men ska den på innan eller efter foundation, concealer, puder?Funderar på att köpa mineralpuder. Är det bra? Vilket märke är i så fall bäst? Och vilken typ av borste är bäst. Och hur använder man det?
    Jag har den färgade primern och den kan ju användas som concealer också om jag inte minns fel.. Så jag brukar iaf inte ha någon foundation och liknande på ögonlocken utan tar bara primer och låter det torka lite, annars blir det ett konstigt resultat om det är lite klibbigt när man applicerar skuggan, tycker jag.

Så med andra ord, först har jag foundation i ansiktet och sen primer på ögonlocken och där det behövs runt ögonen... Och sen kör jag resten..
  • Billy och Jag

Hej på er!

Nu blir jag knäpp! Jag måste ha en foundation!! MEN, jaglyckas aldrig hitta rätt färg.. blir alltid för mörkt tycker jag.. Och här i stan har vi ju bara MUS som jag kan få hjälp.. och enligt en del här så är inte deras foundations så mycket att ha.. eller??

Finns ju en massa på nätat... Men då kan man ju inte prova innan och det tar en hel evighet att få hem grejerna...

Någon som har nått supertips? (jag vet, jag är tjatig) Är MUS jätte dåliga eller duger de?

Är det katastof att köpa en som är aningen för ljus? Känns som hellre det än för mörk..

• Billy och Jag

har kollat lite på den med.. men är osäker på färgen.. jag är väldigt blek.. :P Men inte i stil med Nicole kidman..

• Billy och Jag

trollsanna: Uscha.. det är en stor nackdel med dust!! Jag spillde ur hela min celebration över en kompis tuttar.. Haha.. Men hon hade ju tröja på sig och jag vickade den bara så att det gick att få upp nästan allt igen i burken.. Men ändå.. Den var helt nu då.

Jag vet inte om vi har nån butik som säljer det faktiskt.. Finns typ bara ett dåligt åhlens, kicks och MUS här..

• Billy och Jag
    trollsanna skrev 2007-09-15 21:17:03 följande:
    både åhlens och kicks brukar ha cliniques produkter
    Ahaa.. då ska jag kolla det..

Vad brukar du betala för en foundation från cliniques?
  • Billy och Jag

Okej, jo men det är ju överkomligt..

Ska kolla på kicks.. Åhlens här är inte så bra... tyvär!

Svar på tråden Smink Smink Smink!