Smink Smink Smink!
Nu gick det!!
Såg fel på en siffra som var lite utsmetad på Stefans kort.. :P
Nu gick det!!
Såg fel på en siffra som var lite utsmetad på Stefans kort.. :P
Hej på er!
Nu blir jag knäpp! Jag måste ha en foundation!! MEN, jaglyckas aldrig hitta rätt färg.. blir alltid för mörkt tycker jag.. Och här i stan har vi ju bara MUS som jag kan få hjälp.. och enligt en del här så är inte deras foundations så mycket att ha.. eller??
Finns ju en massa på nätat... Men då kan man ju inte prova innan och det tar en hel evighet att få hem grejerna...
Någon som har nått supertips? (jag vet, jag är tjatig) Är MUS jätte dåliga eller duger de?
Är det katastof att köpa en som är aningen för ljus? Känns som hellre det än för mörk..
har kollat lite på den med.. men är osäker på färgen.. jag är väldigt blek.. :P Men inte i stil med Nicole kidman..
trollsanna: Uscha.. det är en stor nackdel med dust!! Jag spillde ur hela min celebration över en kompis tuttar.. Haha.. Men hon hade ju tröja på sig och jag vickade den bara så att det gick att få upp nästan allt igen i burken..
Men ändå.. Den var helt nu då.
Jag vet inte om vi har nån butik som säljer det faktiskt.. Finns typ bara ett dåligt åhlens, kicks och MUS här..
Okej, jo men det är ju överkomligt..
Ska kolla på kicks.. Åhlens här är inte så bra... tyvär!