Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Smink Smink Smink!

Hmmm.. jag tycker att mina skuggor hamnar i vecket trots att jag anänder MUS primer.. nått mer tips?!

Hur lägger man basen snyggast??

Jag använder inga krämer.. känner inte att jag behöver dem.. har ganska bra hy och är ung... Är det helt fel? Eller behöver jag ändå?

Räcker det med foundation och concealer? Är lite nyfiken på primer.. men vet inte vilken...

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag
    02 05 skrev 2007-09-28 20:24:44 följande:
    vad kostar MUS ögonskuggsprimer?Lone Star State skrev 2007-09-28 15:17:36 följande:
    145 tror jag den kostar.. Den är jätte dryg..
  • Billy och Jag
    Majestic skrev 2007-09-28 20:40:57 följande:
    145 kr
    Du hann före..
  • Billy och Jag

Fridapida: Tänkte om du inte hade lust att samla ihop länkarna till shoppingställena på nätet och klistra in det i TS??! Lite lättare att hitta dem då Eller vad tycker ni?

• Billy och Jag
    Majestic skrev 2007-09-28 20:52:35 följande:
    LSS- Nu får du en puss för en sån smart idé!!
    Nej men... Vilket pussande det har blivit här!! Hoppas du använder ett bra gloss så att jag inte blir helt nerkletad nu Hehe.. *Smackar tillbaka*

(Förresten, hur gör man den där pussgubben? )
  • Billy och Jag
    Kyss Hihi.. WOW
  • Billy och Jag

Jag är tekniskt efterbliven

• Billy och Jag

Hejsan..

Hmmm... Cover all mixen.. Den gula är för att täcka röda pigment.. och den röda för att täcka blåa.. eller hur?

Men jag hade den röda för att täcka mina blåa ringar under ögonen.. Som egentligen knappt syns.. Men iaf, TVÅ stycken påpekade i dag att jag var mörk under ögonen.. Så ska det väll ändå inte vara?! *muttrar*

Men den beiga då.. Vad använder man den till? Har glömt.. Och jag kommer inte in på MUS sida för att läsa...

• Billy och Jag
    maddie3 skrev 2007-09-30 22:09:52 följande:
    hej tjejerjag köpte eyeprimern på MUS i torsdags o har använt den nu hela helgen. Är jättebesviken tycker inte alls den är bra. skit oxå!!¨Eller gör jag fel, för tjockt eller tunnt lager. Har låtit primern torka ordentligt. Ändå tycker jag att skuggan efter några timmar ligger som en kaka i ögongloben....som en ful rand!Nä fy vad jag blir ledsen, den var ju inte billig direkt Andra tips på bra primers tack.....
    Så tycker jag att det blir också... Hmm..
  • Billy och Jag
    Majestic skrev 2007-09-30 22:50:12 följande:
    ÄH, ja bjuder er på cupcakes och säger gonatt!!
    Ooooh.. GOTT Tackar! Kyss
Svar på tråden Smink Smink Smink!