Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Yoyna: min vardagsmake skiljer sig rätt mycket beroende på humör, men oftast blir det rätt naturligt; rouge, ögonskugga, kajal och mascara. Det tar väl 5-10 min ungefär.

• Fluffguf

Jag gick mycket osminkad ett tag, men nu kör jag en väldigt enkel sminkning i stället. Jag känner mig bättre med lite mascara än helt utan. Och så är jag alltid lite rädd att det ska bli för mycket smink, även om jag kan lägga det snyggt.

• Fluffguf

Nej, mascara går jag sällan utan, det är det första jag tar om jag ska sminka mig. Men jag har lärt mig att tycka om mig själv utan smink, på min pressbild tex har jag inget smink alls. Aldrig att någon hade fått komma nära mig med en kamera när jag är osminkad för nåt år sedan

• Fluffguf

När det gäller färger är jag hyfsat bra på att variera mig iaf, men jag håller mig till ganska naturliga färger. Jag kör oftast med brunt, beige eller rosa, men jag har nog i stort sett alla färger som finns. Grönt och blått har jag lite svårt för dock.

• Fluffguf

Ni som har beställt från pureluxecosmetics.com, hur mycket betalade ni i frakt? Jag funderar på att beställa därifrån, de hade ju riktigt roliga ögonskuggor bla.

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-14 13:14:48 följande:
    Jag har precis beställt mer från www.pureluxecosmetics.com20 skuggor ungefär. Jag beställde till en kompis också så jag beställde ca 35 stycken. Frakten var på 6 dollar då.
    Oj, det var ju inte speciellt dyrt! Jag gillar att man kan beställa små prover av allt, jag tänkte beställa massor av små burkar för att testa, sedan kan man ju se vilka man gillar! Men hur länge räcker de små provburkarna, är det lönt att beställa dem?

Jag har inte vågat beställa från något annat land än sverige, men det är så många som gör det så det är väl dags att komma över det
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-14 13:21:26 följande:
    Fluffguff: Åh ja det är absolut lönt att beställa. En del har jag använt minst tio gånger och det syns knappt. Om du bara använder en hela tiden så kommer den kanske gå åt på någon vecka eller två men annars lär de räcka ett tag
    Skönt att höra! Det är ju lite roligt att beställa många och testa, så kan man ju välja ut sina favoriter sen!
  • Fluffguf

Jag försöker välja vad jag ska beställ nu, men det är så otroligt svårt! Jag vill ha alla ögonskuggor

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-14 13:43:16 följande:
    ja det är jättesvårt Snart har jag 50 olika här hemma Bara från PL sedan har jag ju mina MUS också Hallonmopeden: jag använder eyeprimer för det mesta. Från MUS
    Ja, jag behöver inte fler egentligen för jag har väl uppemot en hundra redan, men det är ju så roligt
    Och jag är bara uppe i typ 30 dollar, så det är ju inte så farligt! Det får man ju typ 2-3 ögonskuggor för i butik
  • Fluffguf
    Lone Star State skrev 2007-09-14 14:03:02 följande:
    Ni som beställt från PL nu på rean... när står det att rabetten dragits?? Jag har ju inte kommit så långt att jag har betalat ännu eftersom att det inte funkar.. Men det står iaf 42 dollar... och då ska ju rabatten dras på det också.. Eller skulle den redan ha dragits vid det här laget om det funkat? Om ni förstår vad jag menar
    Jag har ingen aning, det stod inget om rabatt någonstans vad jag kunde se... Jag har precis betalat.
Svar på tråden Smink Smink Smink!