Smink Smink Smink!
Yoyna: min vardagsmake skiljer sig rätt mycket beroende på humör, men oftast blir det rätt naturligt; rouge, ögonskugga, kajal och mascara. Det tar väl 5-10 min ungefär.
Yoyna: min vardagsmake skiljer sig rätt mycket beroende på humör, men oftast blir det rätt naturligt; rouge, ögonskugga, kajal och mascara. Det tar väl 5-10 min ungefär.
Jag gick mycket osminkad ett tag, men nu kör jag en väldigt enkel sminkning i stället. Jag känner mig bättre med lite mascara än helt utan. Och så är jag alltid lite rädd att det ska bli för mycket smink, även om jag kan lägga det snyggt.
Nej, mascara går jag sällan utan, det är det första jag tar om jag ska sminka mig. Men jag har lärt mig att tycka om mig själv utan smink, på min pressbild tex har jag inget smink alls. Aldrig att någon hade fått komma nära mig med en kamera när jag är osminkad för nåt år sedan
När det gäller färger är jag hyfsat bra på att variera mig iaf, men jag håller mig till ganska naturliga färger. Jag kör oftast med brunt, beige eller rosa, men jag har nog i stort sett alla färger som finns. Grönt och blått har jag lite svårt för dock.
Ni som har beställt från pureluxecosmetics.com, hur mycket betalade ni i frakt? Jag funderar på att beställa därifrån, de hade ju riktigt roliga ögonskuggor bla.
Jag försöker välja vad jag ska beställ nu, men det är så otroligt svårt! Jag vill ha alla ögonskuggor