Skulle titta in där för att köpa lite ögonskuggor och borstar igår då jag hade fått sålt lite smycken som jag gör.
jag hade sonen i barnvagnen med mig och när jag öppnar dörren till butiken (dörren öppnas innåt) fick jag problem eftersom jag skulle få med vagnen in....
Personen som jobbade där och en annan kund står och GLOR rakt på mig medans jag kämpar med att komma in genom dörren.
Dom såg att jag hade problem men kunde inte tänka sig att hjälpa mig...
Att ja inte fick någon hjälp med att hålla upp dörren resulterade i att jag klämde sonens fingrar i dörren så han började blöda och gallskrek.
Hon som jobbade där stod dessutom i telefon samtidigt men jag tänkte inte ta hänsyn till det när sonen skrev så jag tog upp honom och försökte trösta honom.
Hela tiden suckade hon åt mig och tittade på mig som om hon bara ville att ja skulle gå därifrån.
Efter en stund kom hon fram och frågade om jag var ute efter något speciellt och jag svarade: Jo det är jag men det skall jag gå någon annan stans och köpa.
Vände ut genom butiken och när ja kommer fram till dörren för att ta mig ut suckar hon och kommer fram å frågar lite besvärat: Ska jag hålla upp dörren för dig?
Nej tack har jag tagit mig in ska jag nog fan ta mig ut också svarade jag och gick!
Överreagerar säkert men HUR SVÅRT kan det vara och gå fram och hålla upp dörren i 2 sekunder för att en kund ska komma in..
Gör hon lika dant med handikappade?
Nej ingen mer Make upstore för mig.... i alla fall inte på ett brrraaa tag!