• Linny

Smink Smink Smink!

Fridapida: Men kommer det inte svart kladd i ögonvrån hela kvällen då?? Jag tycker att det alltid kommer lite sånt, även om jag inte målat direkt innanför fransraden. Det kommer ju hela tiden in lite damm ändå. Om jag gör som du gjorde så tänker jag mig att det ska rinna svart gox ur ögat

• Linny

Du får inte måla på iris Nä jag bara skojar.. Vet inte vad de syftar på, men antar att man inte ska måla på insidan av fransraden då..

• Linny

men... när det kommer in lite sånt i ögat.. får ni inte sånt inne i ögonvrån då? Som svart klet? Det får jag, så jag får alltid pilla lite då och då under dagen  om jag har mörk makeup...

• Linny

Fusk helt enkelt! Ja fusk måste det vara

Jaha.. Tänkte prova nåt nytt imorgon.. Kommer bara inte på nåt.

• Linny

Näääe fy fasen för er

Fast jag fortsätter leka med er ändå, mina kära sminkkompisar

Tror jag ska testa att kombinera Goldglow med Uptown och Glamchoc imorgon. Får se hur det blir..

• Linny

turia: Men åh så trist!

Majestic: Jo jag gillar Blue Jeans. Blir en fin blålila färg.

• Linny

lilja: Jag tror jag använde Mercury och Chrome från MUS. Finns på någon av mina senaste bilder om jag inte minns fel.

• Linny

Lilja: De är inte blå alls. Mercury är vitsilvrig och Chrome är mörkare typ som krom

• Linny

Åh, Mac! Jag är grymt sugen på dem.. Ska åka till Linköping med jobbet idag. Ska nog åka in till centralen lite tidigare och titta in på Mac.

Svar på tråden Smink Smink Smink!