Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Majestic skrev 2007-11-21 11:46:50 följande:
    Linny och Fluff- Hmm, man kanske ska lägga den mörkaste sist, vad vet jag!!Men jag tycker är lättare att lägga mörkt, ljus och sen sudda ut! Eller vad tycker du Honey, hur gör ni när ni jobbar??
    Det är väl en smaksak antar jag!
  • Fluffguf

Jag har använt röd ögonskugga, OMG från PL. Allergivarning tycker jag inte att det blir, men det blir ju en väldigt kraftig make up utan att man behöver göra så mycket. Det är ju ingen färg som går att få diskret precis

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-11-22 14:39:58 följande:
    Ja, Dermalogica är super! Min hud mår toppen nu!Hehe, ingen som vågar kommentera min illgul-oranga sminkning Det är ok att vara kritisk. Jag är inte direkt skitnöjd själv
    Jag tycker att den är skitcool!
  • Fluffguf

Ja, gult är lite svåranvänt. Jag har en från PL, men jag kommer nog inte att använda den direkt. Jag ville mest ha alla färger för att testa

• Fluffguf
    LMK skrev 2007-11-22 20:18:04 följande:
    Nu finns dagens sminkning i blått inlagd. Ris el. Ros? Den är starkare in real life. Är själv tveksam... el. så är det bara ovana.
    Ros från mig också! Skitsnyggt lagt verkligen! Och du verkar passa i de flesta färger.
  • Fluffguf

Jag får också testa att lägga mörkt först, det kanske är lättare. Jag gör tvärtom mest av gammal vana...

• Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-11-27 17:02:06 följande:
    Jag är mycket förväntansfull! Har tröttnat på Masterpiece. Jag ogillar att ha samma mascara två ggr i rad.
    Samma här, det finns ju så otroligt många och de blir bättre hela tiden. Jag tror alltid att gräset är grönare, men det stämmer oftast
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-11-28 20:47:08 följande:
    HAHA, hoppsan vad jag svarar på frågor nu. Ni behöver inte lyssna på mig alls. Jag är inte speciellt bra på detta utan lär mig av alla andra här i tråden. Men lite har jag nog snappat upp Men som sagt, nu får jag sluta terra här i tråden så fler hinner svara
    Du kan ju hur mycket som helst! Och att jag inte kan så mycket jämfört med er stoppar mig inte från att svara Smink är ju ingen exakt vetenskap, så det är ju knappast som att man kommer att svara fel... Och jag antar att alla vi som hänger i den här tråden kan mer om smink än genomsnittspersonen
  • Fluffguf

Nu är jag hemma efter att ha varit hos mina föräldrar i en vecka, och ett paket från PL låg och väntade på mig Bla köpte jag två penslar, jag har inte provat dem ännu, men de känns bra. Någon som har testat deras penslar?

• Fluffguf

Jag har föresten en bekännelse att göra. Jag kunde inte låta bli att sjunga exfolieringssången häromdagen när jag exfolierade Generad Så nu vet ni, jag är också knäpp

Svar på tråden Smink Smink Smink!