Smink Smink Smink!
Ah, härliga tips
Ska på konferens tisdag och onsdag. Alltid svårt att veta vilka skuggor man ska ha med sig. Är ju aktiviteter på kvällen också så man vill ju ha med lite av varje
Ah, härliga tips
Ska på konferens tisdag och onsdag. Alltid svårt att veta vilka skuggor man ska ha med sig. Är ju aktiviteter på kvällen också så man vill ju ha med lite av varje
Skitsnyggt Glam!!
Coolt att du har som ljusast just mot eyelinern. Jag har inte sett det så markerat förut. Har du ingen bild med öppet öga så man kan se hur det ser ut då?
Jag har en toppenmake! Mitt hår växer så supersnabbt att jag behöver göra slingor rätt ofta. Jag vill ju använda pengarna till att köpa massa annat kul också, så då och då så gör jag slingor hemma istället. Eller jag och jag.. Min man gör det på mig
Han är superbra på det. Otroligt noggrann och säker på handen
Fridapida: Jodå, det är sant! Han är otroligt noggrann och bra på pilliga grejer. Hans yrke är ju att göra nya ben och armar och sånt till folk
Det är han som kan sy här hemma. Jag sitter och suckar och försöker (för det är jag som fått för mig att jag vill ha nya kuddar, sy speciella påslakan till lillen osv) men han förbarmar sig alltid och syr istället. Det går snabbare och blir bättre Han sydde en specialsaccosäck till sonen när han var bebis och en amningskudde till mig också
Det enda jag inte skulle låta honom göra är att sminka mig. Han är inte så bra på att kombinera färger
Lonestarstate: hahahah, så han gick runt med hatt?!
inte EN privata utan DEN privata...
Hej hej!
Tillbaka igen och har kikat igenom alla sidor ni lyckats producera!
Har också snabbt tittat in på sminkningarna! Snyggt!
Jag hade fått alla mina 14 Macskuggor (samt en extra på köpet) när jag kom hem. Ångrar att jag köpte Old Gold. Liknar Straw (PL) jättemycket och den gillar jag ju inte. Blev även förvånad att Dark Soul var så pass mörk. Insåg att jag tagit väldigt många gröna/bruna skuggor. Den som hette Softwash grey var inte ett dugg grå utan blå. Mysko.
Störtgillar Copperized, cocomotion, Shimmertime.. De andra ska jag känna mig för om först.
Hallonmopeden: Jag använder choco d´or jättemycket. Den är skitbra som basskugga att kombinera med muffin eller andra ljusa. Jag använder nästan alltid den när jag ska ha brun eyeliner också
Known as beautiful: Jag använder Tri Brow, ögonbrynskugga från MUS. Lägger på med snedställd pensel och har brow fix över.
Idag körde jag Cocomotion, Copperized och Chocolate Brown (tror den sista var Chokolate brown åtominstone...). Jättefin kombination. Alla från MAC. Blir inget kort från idag för maken tog med kameran till jobbet tidigt imorse, innan jag gått upp.
Majestic: Men lägg in ändååååååååååååååååååååååååå!!!!!
Elma: Ser fint ut Gillar färgerna