• Linny

Smink Smink Smink!

Majestic skrev 2007-11-07 11:42:28 följande:
    Honey- Jag gillar inte rosa, varken rosa skuggor, läppstift, kläder....(sen min sidfot)Idag har jaga bara svart eyeliner (Smashbox), lite rouge och C-thru (MAC) läppglans!!
    Fast du gillade ju Rio Och så var det visst nåt annat rosa jag råkade ha som du gillade också Rosa ligan kommer o tar dig!

Har du ingen mascara på dig?
  • Linny

Majestic: Ja jag har för mig att du påpekade att du gillade Rio när jag hade på det, men att du inte riktigt ville säga det för att det var rosa

• Linny

Majestic: Ah, skit också. Så var det kanske Nä, jag tycker inte heller att Rio är rosa i och för sig. Vad konstigt att jag nämnde den när vi pratade rosa. Så fel det kan bli Har bara för mig att du någon gång skrivit typ "skit också, jag som ju inte gillar rosa" efter att du hade kommenterat att nåt rosa faktiskt var rätt snyggt

Rosa mascara visste jag inte fanns

Jag kombinerar ibland en lite aprikos skugga med en grön skugga. Det skulle jag tex. kunna göra med copperized som ju har en sådan ton i sig. Men inte med en murrigare grön utan guldiga toner.

• Linny
    Majestic skrev 2007-11-07 14:41:19 följande:
    Apropå ingenting, min man skickade detta till mig och jag skrattade som toka

min bebis*
    Hihi, ja microplinget kan vara kul
  • Linny

Majestic: Titta titta
    23/10 Muffin, Cotton candy, Pink metal. Celebration som eyeliner

*håller fram hinken under Majestics haka* Penga mun

PS: Kolla på de rosa blodkärlen i ögonen också!

• Linny
    Nathalie009 skrev 2007-11-07 15:15:27 följande:
    Tycker den ögonskuggan var jättefin! Vad heter den o va köper man den?Och vad kostar ögonskuggorna på Makeupstore ungefär? Står ju inga priser i butiken har adlrig vågat fråga, om ja itne skulle ha råd. hahaha
    Det är tre olika skuggor på bilden. Är inte säker på vilken den tredje var men de två yttersta är cotton candy och pink metal (från Makeupstore). Kolla in i mitt galleri så står det precis vilka alla är.
    Nathalie009 skrev 2007-11-07 15:22:48 följande:
    OKej!Tack. Då ska ja införskaffa en sån då :)Har makeupstore Någon MÖRK ögonskugga som vekrligen blir MÖRK?Typ mörkbrun?? Nån som vet va den ehte isåfall??har letatå letat efter mörka ögonskuggor men sen när ja väl ska måla, blir d typ ljusgrå fsat ja ville ha svart, å ljusbrunt fast ja vill ha MÖRKbrunt..
    Jag har bland annat Celebration som är kolsvart med guldskimmer i. Den blir MÖRK. Sedan har jag Forest som är mörkt grönbrun, Choco d´or som är mörkbrun med en lila underton och guld i. Alla dessa från MUS.
  • Linny

Majestic skrev:
    Linny-
    Du är sååå härlig, fast det rosa passar dig. Det skulle säker passa mig också, fast jag gillar inte själva färgen. Man ser ut som en vandrande marshmallow i rosa*asg*

Haha Det är så kul att retas *fem år egentligen*

• Linny
    Nathalie009 skrev 2007-11-07 15:22:48 följande:
    OKej!Tack. Då ska ja införskaffa en sån då :)Har makeupstore Någon MÖRK ögonskugga som vekrligen blir MÖRK?Typ mörkbrun?? Nån som vet va den ehte isåfall??har letatå letat efter mörka ögonskuggor men sen när ja väl ska måla, blir d typ ljusgrå fsat ja ville ha svart, å ljusbrunt fast ja vill ha MÖRKbrunt..
    Du kanske brukar köpa sämre skuggor med lite pigment i? Ett riktig bra exempel på en pigmentfattig skugga är H&M´s egna. Blir ingen färg alls. Make Up Store har däremot ordentligt med pigment!
  • Linny
    Nathalie009 skrev 2007-11-07 16:41:39 följande:
    linny: okej nja ja köpte en svart ögonskugga från Maybelinne kosta fan 90 spänn men den e värdelös =( Så irritrande!Men ajg tycker att när jag väl e på makeupstore så hittar ja inte alls några fäger i butiken, har dom vissa undangömda då eller?? *förvirrad* har adlrig sett ngn mörk skugga i deras butik.. bara massa glitter o färgglada typ..
    Jodå, det finns massor. Men de man märker är ju ofta de färgstarka, de står ju ut en del Bland eyedusten (de glittriga flygiga pulvrena) så finns celebration t.ex.
  • Linny
    Lone Star State skrev 2007-11-07 17:15:54 följande:
    Linny: Vilken härlig rosa färg.. och sexiga blodkärl Haha.. Hoppas du inte tog det illa det jag sa.. Så ser ju alla ut Men kassa kameror visar de inte så väl Men å andra sidan så får vi se dina fina färger och sminkningar tydligt.. *me like*Jag såg också att de höjt priset.. visst, bara 5 spänn, men ändå!!!
    Nädå, jag tar inte illa upp. Jag får bara nåt mer att skämta om när det gäller mig själv
    Alla har dem ju, en del har såna som syns mer andra mindre. Mina kanske syns mer väl, men jag har ju även en kamera som tar väldigt skarpa bilder. Så jag skyller mig själv hela tiden
Svar på tråden Smink Smink Smink!