Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

Ang Lancome så använder jag alltid deras XL booster först och sedan Hypnôs och det är det bästa jag har testat hittills.

• lilja71

Frida: 1 minut????? Förvånad Inte skulle det ta så kort tid för en novis som mig i allafall, du är ju proffs!

• lilja71

Är den väldigt röd? På bilden ser den mer rödbrun ut. Kan man få se en bild när du blundar också för att se hur du lagt skuggorna?? Generad

• lilja71

Frida: Tack, nu ser man rätt bra trots lite suddigt! Det är skitsnyggt!

• lilja71

Linny: skitsnygg färgkombination!! Kanon!! (me loves pink )

• lilja71

Linny: mac pigment funkar bra med primer, det är mkt pigment i dom så jag har faktiskt använt dom utan primer under också och de sitter hyfsat ändå. Sitter hästlängder bättre än PL, som jag är mkt besviken på.

• lilja71

Själv så lyckades jag inte gå förbi MAC hyllorna när jag var ute på lunchen idag....det blev en Paint Pot (bare study) som ska vara bra som primer under skuggan och så blev det en skugga som heter Twinks (brunaktig). Ska på fin middag med kunder ikväll så jag får lägga lite tid vid spegeln sen

• lilja71

Jag har inte fått till tekniken med att få PL:s skuggor att sitta fint och blanda sig fint. Det är mkt enklare med MAC. Köpte du bara deras pigment eller är det deras andra skugga också? Jag har en som heter vanilla som är en fast skugga, jättebra allround basskugga!!

• lilja71

Du skulle tagit en Pink Bronze också och en Pink opal, dom är så snygga!!

• lilja71

Den här länken har inte jag sett förut, verkar vara massa MAC-skuggor som är använda (om det inte bara är MAC....kände igen många av namnen..) Hur hittade du den?? Tack!

Svar på tråden Smink Smink Smink!