• Linny

Smink Smink Smink!

Majestic skrev 2007-11-01 11:11:01 följande:
    Helt OT (riktad till er som har barn) vad ska man ha i vagnen till en 17 månaders nu när det är så ruskigt väder?? Åkpåsre, fotsack, filtar,vind/regnskydd...??? HJÄLP!!!
    Vi har åkpåse från Simpleworld. Hur go som helst! Vill själv krypa ner. Regnskydd tar vi på om det regnar mycket Inga filtar behövs och ingen footsack. Alfred har en illröd åkpåse med fleece inuti. Sååå härlig!

Elma: Jag får kanske beställa en sån nästa gång. Blev som sagt grymt besviken på Softwash grey. Den var ju blå! Copperized är min favorit!!
  • Linny
    Majestic skrev 2007-11-01 11:21:25 följande:
    Linny- Hur gör ni med skorna i åkpåsen?? Tar av de antar jag? Kläderna då?? Min gosse har byxor/jacka P.oP´s vindstopper, blir det inte för varmt då?? My god alltså!!Mina MAC favvo är Teal (turkos) och Entremauve (lila) som är snygg i kombination med Chocolate brown!!! 
    Den är så fiffig att man kan öppna den nerifrån så man kan ha skorna utanför om man vill Du kan ju ockå välja att bara ha underdelen att sitta på, om det inte är så kallt, eller ha den lite öppen runt om, ifall barnet har på sig massa kläder. När det är smällkallt så kan man ha den stängd och även ha skorna innanför.

Ska prova Shimmertime imorgon, med någon fin brun, tex Tan.
  • Linny
    neoaliya skrev 2007-11-01 11:34:51 följande:
    Majestic: Jag har åkpåse, men tycker den är lite bökig, så jag kör med fårskinn och en tjock hääärlig yllefilt över.Åker på måndag....laddar
    Åh härligt!!! Vi tänkte åka till Kalifornien i vår, men tror vi tar det nästa höst istället. Ska åka någon annanstanns i vår.. Funderar på vart. Ja, uppdatera när du shoppar så vi kan dreggla lite
    Majestic skrev 2007-11-01 11:35:16 följande:
    Linny- Vad heter påsen ni har?? Jag tänkte skaffa en Lodger åkpåse ----> www.1klass.se/E-handel/IMAGES/artimg_large/X2...
    Den heter Simple World. Det är deras egna märke. Alla vänner som pillat på den har köpt likadana och är supernöjda. http://shop.simpleworld.com/html/ProductBig.asp?Productno=Åkpåse Röd&Productgroup=2&ProductMiddlegroup=105
  • Linny

Majestic: Titta till höger på sidan. Välj: Barnvagnar. Välj sedan Simple World längst ner under den rubriken..

• Linny
    Majestic skrev 2007-11-01 11:56:34 följande:
    Weeei, kollade precis mail och såg att min beställning från satine.se har kommit. Japonesque och Barry M Dazzle dust....ser fram emot att komma hem!!Ska kolla med maken om vi ska beställa en åkpåsen, ser så skön ut och fina färger har de (det blir säker Olivgrön)!! Tack Linny!!
    Kul att grejerna kommit!! Ja visst ser åkpåsen härlig ut! Ni kommer bli supernöjda!

Ni som har fått hem eran fastlash, vad tycker ni? Uppfyller den era förväntningar?

Behöver köpa ny ansiktskräm nu. Tycker att min Active Moist från Dermalogica är bra men tror jag ska ha en som är lite mer fuktgivande. Vilken ska jag då ha?
  • Linny
    Hallonmopeden skrev 2007-11-01 13:21:46 följande:
    Tack Linny för svaret om ögonskugga, sprang på lunchen och kikade på den, men den var väldigt lik den jag har från FACE, fin med andra ord....Jag har precis börjat använda Decleors krämer, fick tips på vad jag skulle ha när jag gjorde ansiktsbehandling... har dock bara använt dagcremen i några dagar så jag kan inte säga så mycket ännu. Har använt deras nattbalsam i några veckor, sååå härligt!
    Jag har en annan uuuunderbar skugga från MUS, men den finns inte att köpa längre. Den tror jag annars att du hade störtgillat. Brunguldig men med en grå ton. Skitläcker. Annars finns väl många andra bruna skuggor. HIttade du ingen du gillade?
  • Linny

maddie3: Det är ju inte mycket att köpa. Den är typ värd tio spänn Jag kan skicka den o bjuda på frakten (om de inte får för sig att ta femtio spänn för det)

• Linny

maddie: men innan så kanske jag ska ge den en chans. Har ju inte ens provat utan bara tittat ner i burken och fått för mig att den är likadan som den från PL.

Svar på tråden Smink Smink Smink!