Smink Smink Smink!

Dagens lila sminkning ligger ute
Lejån: Jag hittade ingenstanns jag kunde välja kontrast..
Ja, den sortens lila tycker jag med att jag kan ha. Men en expedit på MUS påstod att jag absolut inte skulle ha blå, grå eller blålila färger, för jag hade ju så VARMA färger i mig själv hahahahahah!!
Jag är blond, blågrå ögon och grisrosa hy
Pormaskar: Det var någon som frågade efter något som tog bort pormaskar, inte bara dolde dem.
Jag svarade inte för jag hoppades att någon kunde tala om mer än vad jag vet. Vill också ha bättre tips. Jag har Cliniques pore minimizer instant perfector som DÖLJER. Dessutom har jag pore minimizer serum i samma märke. De ska förminska porerna också. För att de ska gå bort måste man nog vara noggrann med rengöring, exfoliering och sedan eventuellt använda såna här porkrympande krämer. Eller har jag fel?
Tar gärna emot mirakeltips om det finns. Jag har också såna där envisa små svarta på näsan som inte går att få bort. Har gått på såndär riktig ansiktsbehandling nån gång, men inte ens då kan de ju få bort alla.. Och det var ju ett tag sedan jag var på en sån Behandlingen i lördags var inte så djupgående.
Nä, nu har jag så många inlägg i rad att jag känner mig ensam i mitt eget sällskap. Ska gå o lägga mig. Tjing på er