Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

Nä, har du redan dom två från MUS så kommer du nog inte sakna Pink Opal. Däremot så hade jag lyckats beställa en skugga från PL som påminnde väldigt mkt om Pink Bronze, när man såg skuggan i burken vill säga.....inte när man satte den på ögat för då undrade jag vart färgen tog vägen.....kommer inte ihåg vilken PL-skugga det var bara...

• lilja71

Jag tror att det är fresh som påminner om Pink Bronze, fattar inte att jag har så svårt att få PL-skuggorna snygga på ögonen.

• lilja71

vill också gärna se Lejån Kyss Får jag?

• lilja71

LMK: tycker absolut det är värt minst en ny ögonskugga!!

Hade ju lite semester i slutet av förra veckan och då blev det köpt lite mer ögonmakeup.... Köpte en silverfärgat pigmentskugga från MAC, den är sååå himla snygg. Dessutom köpte jag en paintpot för att använda som primer för jag var inte så nöjd med den primern jag köpte på MUS. Försökte mig på att fota min makeup igår (då jag använt den nya silverskuggan) men det blev såå himla taskiga bilder får nog öva mig lite innan det kan bli ngt att visa upp.

• lilja71

Elma: Du var jättesnygg i det röda håret!! Var också lite sugen på att ändra färg hos frissan för ett par veckor sedan men jag fegade ut och ljusade mig som vanligt

• lilja71

Näää, fy vad tråkigt om grejjerna har fastnat i tullen!

• lilja71

Elma: Hade du beställt prover av deras pigment? Det skulle ju vara bra om man vid beställning kunde be dom att skriva ner värdet när det ska levereras till sverige.

Linny: har du beställt dina mac-prover från samma ställe?? Hoppas att dom inte fastnar i tullen i såfall.

• lilja71

Hur är det om man beställer grejer från en amerikansk site och skickar det till en bekant i USA och den skickar paketet vidare till sverige, kan de paketen också fastna i tullen? Funderar nämligen på att beställa lite mer Redken shampo, det är ju så sjukt mkt billigare i USA, och be dom skicka det hem till en bekant och sedan be denne att vidarebefordra paketet till sverige. Någon som har koll på detta?

• lilja71

neoaliya: det var ju synd, jag som trodde att jag hade kommit på ngt bra

• lilja71

Gillar också Glams sminkningar, snygga och härliga färger!! Noterade också att Glam har ett ljust parti mellan eyeliner och lite mörkare skugga, såg inte någon förklaring till att man målar så. Någon som vet? Alltid kul med lite nya tips!

Elma: snygg sminkning trots att inte färgerna syns så jättebra så kan man ana hur det ser ut och hur dom är lagda på ögat!

Vill gärna se bild på FridaPidas nya läppstift

Svar på tråden Smink Smink Smink!