Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

I.D (bare essentuals, om jag nu fick till stavningen...) har bra foundation! Kolla in länken till hqhair som Fridapida har i pres. Ligger jättefint i ansiktet.

• lilja71

Linny: jag använder dermalogicas smothing cream till ansiktet och den är jag jättenöjd med. Men jag var på en demo hos en hudterapeut för ca 1 månad sedan och hon hade produkter från NIMUE och jag köpte ett sånt resekit samt fick ett antal prover och jag måste säga att det märket kan jag mkt väl tänka mig att köpa mer av. Tyckte det var mkt bättre än decleor, men jag tycker också att dermalogica är bättre än decleor.

Kolla här efter återförsäljare i sthlm http://www.nimueskin.com/

• lilja71

Majestic: Kul med lite nytt!! Barry M har jag aldrig testat. Var dom lika bra att jobba med som MAC....(jag e nog den största MAC fan.... )

• lilja71

Majestic: då vete sjutton om jag vågar prova....blev så jättebesviken på mina PL skuggor...fast jag vet ju att det handlar om teknik också....men har man inte tekniken så får plånboken lida
    Alltså jag börjar ju få problem med att gå förbi MAC-butiker numera....måste ha...bara EN grej....suck...jag är nog lite stööööööööörd

• lilja71

Majestic: eller NK (där jag bara måste in så fort jag är i sthlm...har en favorit expedit där!! ) Lycka till på shoppingen!!

• lilja71

Skyndade mig in för att kolla bilden alltid kul att se nya sminkningar! Coool sminkning idag och lockar i håret! Det var snyggt och annorlunda färger!

• lilja71

Ser väldigt snyggt ut, Trollsanna!

Ni är så duktiga på att lägga ut bilder på era sminkningar och det är så jättekul att gå in och kolla och få lite inspiration!! Själv så måste jag öva lite mer med kameran för de bilder som jag hittills fått till ser man knappt ngn makeup på Får öva mer på både min makeup och fotograferingen

• lilja71

Lejån: Håller med Majestic...MAC sitter kanon!! Min största favorit vad gäller ögonskuggor!!

• lilja71

Linny: såg att du lagt ut en bild med MAC-pigmenten, snyggt! Vad tyckte du om dem? (att måla med dom alltså?) Nu måste jag läsa tillbaka lite....hänt mkt sedan i fredags när jag var inne senast

Majestic: va?! Köpte du mer ögonskugga idag???

Svar på tråden Smink Smink Smink!