Fridapida: ajaj, hoppas de inte har fastnat i tullen!
Hallontrollet: Jag har beställt från pure luxe två gånger, men jag väntar på det andra paketet. Första gången beställde jag ungefär 15 ögonskuggor och en pensel, då blev frakten 6 dollar. Senast beställde jag över 60 st (folk tror att jag är galen, men jag äääälskar ögonskuggor), och då blev frakten 8 dollar.
Jag har hört att många inte gillar penslarna, men jag köpte den allra tunnaste eyelinerpenseln, och jag är supernöjd med den.
Det tog en dryg vecka att få hem paketet. Varje burk innehåller inte så mycket, men det räcker garanterat ett tag, man tar ju så lite! Det är ju bra att kunna testa många olika färger, sedan kan man ju köpa större burkar av sina favoriter.
Jag har inte hunnit prova så många ännu så jag kan inte uttala mig om mina favoriter, men ett absolut måste tycker jag är utopia. En mörk skimrig lila som är perfekt som eyeliner till rosa/lila tonade skuggor. OMG är en annan favorit som har en helt underbar rödskimrande färg, helt utan att vara glittrig. Jag är hittills nöjd med alla jag har testat, men man behöver definitivt någon form av primer, annars försvinner de jättefort.
Mitt tips är att köpa många olika för att testa vad du passar bäst i, men snöar ju lätt in på sina vanliga färger! Jag trodde aldrig att jag skulle våga prova så starka färger som rött och grönt, men det är faktiskt riktigt snyggt!