Smink Smink Smink!

Fast jag brukar unna mig ngt varje gång lönen kommer....fast vi måste snart bygga ut badrummet! som tur är så tycker min sambo bara att det är kul att jag kan vara så glad för en ny smink-pryl....han menade på att det finns ju faktiskt dyrare nöjen
(vad nu det kan vara .....hehe)
Linny: Jag såg att du beställt smothing cream från dermalogica, hoppas du blir nöjd. Jag tycker den är bra, ibland så använder jag även fuktighetssprayen för att tillföra lite extra fukt. (har både multiactive toner och soothing protection spray, den senare är lite mer "fet" och bra på vintern)
Majestic: det är Dermalogica spray, fuktspray...billigt
Härlig bild på dottern Lejån!
Linny: det ser ju riktigt proffsigt ut!! Jättesnygg guld/brun du har till...vilken är det?? Måste fråga hur ni gör när ni fotar era ögon....när jag försöker så blir det hur suddigt som helst!! Tar ni en närbild av ögat eller tar ni en bild som visar mer av ansiktet och sen klipper ut partiet kring ögonen? Fattar inte hur ni får till bilderna så bra. Mina blir suddiga och eländiga....går inte ens att se vilken färg det är. Trodde att vi har en rätt bra kamera, den var ju inte billig direkt, men vi kanske har blivit pålurade ngn skit
Fotar du utan blixt i badrummet? Dina bilder blir ju fantastiskt bra....kollar du i spegeln hur du zoomat in ögat?
Vi har ingen systemkamera....kanske det som är grejjen men jag ska försöka öva lite mer på att ta bilder...jag är ju inne hos er och snokar och kollar sminkningar men kan inte visa upp ngn själv
Tack, Linny!
VI har en canon Ixus 7,0 eller 8,0, det är lite svårt att se sitt öga i linsen där
Linny: ska ta upp det här med sambon... Undra vad han kommer att säga när jag lägger fram argumentet: "behöver en ny kamera för att kunna lägga ut sminkbilder på fl"
Kommer han att köpa ny kamera åt oss.....det är frågan?? *asg*