Kayn: Det ordnade sig med banken. Jag som trodde att bara för att man har topplån så måste man amortera direkt. Kan ju tillägga att jag inte fattar mycket när vi är på banken

. Ibland tycker man bara att alla andra lånar hur mycket pengar som helst och så kan en annan f*n inte ha lån på närmare en miljon utan att få ett topplån. Men det ordnar sig som sagt
TTCCO: det är såklart inget fel på Emil!!

. Olika barn är ju bra på olika saker. Stoffe har traggat om high-five länge med Milton med "Goddag" lärde han sig på två gånger tror jag,
4 tänder på 4 veckor har han fått nu....
Ojj, kom på att jag glömt hänga upp tvätten idag, satte igång maskinen i morse och har inte varit där sedan dess.
Vi har förresten fått priset på våra fönster nu. Fönster till hela huset (ej källaren) och balkongdörrar (vi har två dörrar plus en dubbeldörr) inklusive arbetet kommer att gå på cirka 40 000:- . Jag tror att det är billigt faktiskt. Visserligen polska fönster (har jag för mig) men de är isolerade och sådär...jag kan ju interiktigt det tekniska. Nu ska vi bara ha hit en som ska göra en offert på taket med