• Kayn

Mina vänner

Vänner är något man ska vara rädd och ta hand om! 

Och eftersom våra små, precis som många av oss, blev vänner redan under "magtiden" så kan vi ju inte tappa tråden nu för dom ska väl bli lika bra vänner som vi är?! Just det!

Mamma till Wilhelm 070114
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-16 10:28:32:
    Lite hjälp för oss förvirrade småbarnsmammor

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m24950893.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-29 12:15:39:
    Det skrivs ju mycket gott här i tråden så för att inte tappa bort det längs vägen tänkte jag vi kunde samla det här:

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m26352473.html
  • Svar på tråden Mina vänner
  • Susannee

Vad är det för en dag,

är det en vanlig dag?

Nä det är ingen vanlig dag för det är Toves födelsedag,

HURRA, HURRA, HURRA!!!! 

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Paddi

GRATTIS TOVE på 1-årsdagen!
    Kram från Linnéa

• Kattenmusen

Grattis på 1-årsdagen Tove!!!

Kram från Anton&Emma
  • Emeliee

GRATTIS TOVE!!!

...mitt PLUS har gått ut så detta blev inte alls så fint. Måste fixa med det...imorgon!

Tack alla snälla som kom ihåg Miltons 10-månadersdag!!

• BellyGumman

Grattis på 1-årsdagen Tove
    Kram från Amelia

Nej nu e sambon å Amelia på firma middag.. så nu e jag å vår inneboende lite lediga =)

ska festa ikväll.. känns som det behövs.. slappna av lite.. hehe.. hoppas alla har det superbra..

*Amelia 060824*
  • Emeliee

Jag får spamma lite när jag väl håller på.....

Nu kan Milton både "Goddag" och "Give me five". Säger man goddag så sträcker han fram sin högra hand och hälsar och säger man "give me five"
     så gör han high five med vänstern. Så sött!!!

♥ Milton ♥ 061205
  • Plopp1

Gokväll!

GRATTIS TOVE!

En helt UNDERBAR natt, Emil sov från 19-06 sen ville han sova mer efter välling och blöjbyte men han kunde inte.

Han är sååå prickig på mage och rygg så jag antar att det var tredagarsfeber han hade. Han är inte särskilt matglad för tillfället eller jo, han gapar men sen klöks han när han ska svälja. Kom på nu att jag skulle ju erbjuda lite välling eftersom han inte fick i sig så mkt mat nu ikväll. JAja, vaknar han i natt kan han få lite för nu tror jag han sover.

Emeliee: Vad DUKTIG Milton är!!! Ibland känns det som alla andra barn kan mkt mer än Emil men enligt bvc är det inget fel på honom så jag får väl tro på det.

Nu ska jag leta upp en god drink och sen ska vi äta lite thaimat.

• Emeliee
    Kayn: Det ordnade sig med banken. Jag som trodde att bara för att man har topplån så måste man amortera direkt. Kan ju tillägga att jag inte fattar mycket när vi är på banken .  Ibland tycker man bara att alla andra lånar hur mycket pengar som helst och så kan en annan f*n inte ha lån på närmare en miljon utan att få ett topplån. Men det ordnar sig som sagt

TTCCO:
    det är såklart inget fel på Emil!! . Olika barn är ju bra på olika saker. Stoffe har traggat om high-five länge med Milton med "Goddag" lärde han sig på två gånger tror jag,

4 tänder på 4 veckor har han fått nu....
    Ojj, kom på att jag glömt hänga upp tvätten idag, satte igång maskinen i morse och har inte varit där sedan dess.

Vi har förresten fått priset på våra fönster nu. Fönster till hela huset (ej källaren) och balkongdörrar (vi har två dörrar plus en dubbeldörr) inklusive arbetet kommer att gå på cirka 40 000:- . Jag tror att det är billigt faktiskt. Visserligen polska fönster (har jag för mig) men de är isolerade och sådär...jag kan ju interiktigt det tekniska. Nu ska vi bara ha hit en som ska göra en offert på taket med
    ♥ Milton ♥ 061205
  • iiina

God kvällens!!

Först så ett STORT grattis till TOVE på 1årsdagen!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis Milton i efterskott på 10 månadersdagen!!

Passar på att önska alla en trevlig helg då man knappt hinner vara här inne o skriva!

Har varit inne i den andra tråden och skrivit upp mig som värdinna till julfesten, då kattenmusen hade det lite olämpligt med stök hemma. Hojta till kattenmusen om du nu är 100% säker! Har kollat med sambon och det är ok, ser till att hålla hundarna på säkert avstånd om någon skulle vara hundrädd etc!

Annars så rullar dagarna på alldeles för fort!
    Ska kika om jag kan komma på tisdag, hade varit kul!!

Måste kila o äta lite adde, somnade sent i dag, tänderna spökar!

KRAMEN på er alla!
    ina

Svar på tråden Mina vänner