läste någonstans att man ska toppa håret var sjätte vecka, fast jag tror det handlade om att ha friskt/fint hår, inte att det hjälpte att växa snabbare.
ska massera för fulla pannor!! :)
ska man massera på ett speciellt sätt eller är det bara att köra på hur man vill?
mitt hår var så fint förut :( självfall och visst var topparna lite slitna men hon kunde ha klippt mig på normalt sätt, inte klippa rakt med saxen
vet inte hur jag ska förklara, men det är lika rakt som en linjal och tjockt på topparna, alltså nästan samma längd och det är inte fint när man har sånt här hår som jag (lockigt/självfall/vågigt)
innan var det lite V form och långt och luftigt, det spelade ingen roll hur mycket det blåste - det var fint ändå. nu är jag som en buske så fort jag kommer ut
har köpt silica, innehåller b-vitamin sam öljäst
ska ta vitaminer varje dag nu och silica då + massa frukt och vatten
ska ha håret i en hårklämma för jag vägrar ha det i en svans. det ser så kort och tjockt ut, spretar åt alla håll och kanter
ska även fläta håret varje kväll jag ska lägga mig så att det inte slits, så att jag inte behöver toppa håret ofta
håret blir inte så smutsigt tror jag om jag har det i en klämma på dagnarna, så tvätta en gång i veckan kanske funkar
ska jag någonstans där man ska fixa till sig så plattar jag håret. kanske 1 gång månad, max