• Apif

Hur få håret att växa snabbare??!!

Sitter i skiten... håret är fruktansvärt kort och fuuuult

Hade långt hår till halva ryggen, självfall och jättesnyggt!

Lät min mamma ta saxen i sina händer och kapade håret över axeln och det värsta - det krullade ihop sig och jag ser ut som en kärring. Är 22 år och jag ser ut som f-n!

Så nu vill jag ha långt hår så fort det går??!!!

Vill inte ha extensions då det kostar skjortan, och jag kommer säkert inte sköta det som det ska

Sååå, tips på vad jag kan käka att det ska växa lite mer än en cm i mån??

• Svar på tråden Hur få håret att växa snabbare??!!
  • vänat

tror dess värre inte du kan påverka hur snabbt du hår växer utan det är individuellt från person till person. Där emot tänk på att äta näringsriktig kost. Det vill säga använd dig av kost crikeln frukt och grönt är possitivt för hår växten

• Eva och Nadjas mamma

jag förstår dig TS, jag sitter i samma sits och tar gärna emot tips. har hört att man ska ha uppsatt så växer det snabbare

• vänat

Sen vet jag att de säljer olika preppart på hälsokost butikerna som ska vara bra för håre,nagalr etc har dock ingen anning om det verkligen fungerer eller inte.

Men gå in i en hälsokost butik och fråga vad det rekomenderar där.

• Apif

ska äta nyttigare, då jag har slarvat med det rätt länge

att ha håret uppsatt kan jag inte, då det ser äckligt fult ut, även i liten svans. shit vad fult det är

ALDRIG mer att jag låter min mamma komma nära mitt hår!!!!!!

Jag trodde inte hon klippte så mycket, hon körde bara på.
    Där fick jag för att jag ville spara 500:- hos frisören

• vänat

Kanske har du någon vän som är duktig på att klippa som kan hjälpa dig näst gång du vil spara 500kr. I stället för att anlita din mamma.

Min ena vännina ocjh min ena svägerska klipper mitt hår går alldrig till frisan då det lika durt att klippa topparna som en frisyr.

• Apif

precis, jag ville bara toppa håret... och vad fick jag?? kort frilla som hennes vännina som har 55 år!

• HeddaBigBum

Hår och naglar växer mer när man sover än när man är vaken har jag hört. Gå å lägg dej! Räcka ut tungan

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • vänat

Men se till nästa gång du vill toppa håret att den du ber toppa håret verkligen bara toppar.

• ThatsHot

massera hårbotten får igång blodtillförseln borsta med en bra borste tvätta ej för ofta 1-2 gr i v. använd inpackningar föna ej ja fast det är bara saker som sköter om håret men att få det växa snabbare går nog inte

• vänat

Hårför längbibg är ju det sätt du kan få håret att vara långt snabbare på.

Svar på tråden Hur få håret att växa snabbare??!!