• pelagonia

Duplo, träklossar ?

Hej

Håller på att planera/köpa leksaker till vår son i julklapp/födelsedag.

Undrar var man kan köpa Dublo ? Kostar ? Någon som har bild på hur det ser ut ?
    Någon som vill tipsa om bra träklossar/leksaker ? Pris ?

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • Svar på tråden Duplo, träklossar ?
  • pelagonia

Älska livet = Har du en bild på "det riktiga" och "fusk" dublo ? Bebeonboard = Ok..då var det inte samma.

• älska livet

ska kika om jag hittar.....ett ögonblick bara

• älska livet

de falska hittar jag inte men man köpte de i en säck..inte kartong...å topparna va rundare..ska forsätta leta annars får jag knäppa kort på sonens *L*

• pelagonia
    älska livet skrev 2007-09-17 22:51:51 följande:
    de falska hittar jag inte men man köpte de i en säck..inte kartong...å topparna va rundare..ska forsätta leta annars får jag knäppa kort på sonens *L*
    Tack för din hjälp..Dem "riktiga" liknar typ vanliga
  • älska livet

ja.
    jag ska gå upp i sonens rum å kolla om jag hittar några.

• älska livet

kunde inte kika..de ligger längst ner i lådan å då skulle han vakna..men dom liknar dessa..fast mycket plastigare å mycket billigare...har fan för mig att vi köpte de på br leksaker..men de fanns inte me på deras sida..i en genomskinlig plast säck

www.tradera.com/2_Stora_pasar_lego_duplo_mega_bloks_-auktion-47910825

men de påminde om dom här..fast som sakt plastigare å mindre toppar

• pelagonia
    älska livet skrev 2007-09-17 22:59:05 följande:
    kunde inte kika..de ligger längst ner i lådan å då skulle han vakna..men dom liknar dessa..fast mycket plastigare å mycket billigare...har fan för mig att vi köpte de på br leksaker..men de fanns inte me på deras sida..i en genomskinlig plast säckwww.tradera.com/2_Stora_pasar_lego_duplo_mega...men de påminde om dom här..fast som sakt plastigare å mindre toppar
    Tack så mycket..Tur att du informerade mig..trodde de "falska" var riktiga duplo..
  • pelagonia

Köpte dessa på lidl..från 1 1/2 år men tyckte det påminde om duplo..

Svar på tråden Duplo, träklossar ?