• Anonym

Analsex?

Läste någonstans om att man kan köpa analkräm till dom första gågerna man ska ha analsex för att mjuka upp lite extra. Någon som har erfarenhet av det? Och vart kan man köpa det?
    Är så att min man vill väldigt gärna ha analsex, men det är så att han är rätt så stor kuk och det gör ont när han försöker föra in den. Så vi har inte kommit längre än att han har kunna föra in den ett par cm. Vill väldigt gärna uppfylla hans fantasi om analsex? Några idér på hur man kan undvika smärtan?

• Svar på tråden Analsex?
  • Snarlik

Många har fördomar mot analt innan de själva har fått möjlighet att testa på rätt sätt. Ett bra sätt är givetvis att börja med oralt på den mottagande parten så att hon/han är riktigt kåt. (Sen är det givetvis inte fel att även slicka och tungknulla den mottagande i stjärten, men annars bara att smeka och röra vid anus.) Efter ett tag kan man lägga sig till rätta på mage eller på alla fyra, alternativt kan den mottagande sätta sig med anus mot kuken/dildon som givetvis ska vara insmord med glidmedel liksom själva stjärthålet, "bakfittan". En hand från den penetrerande kan under tiden smeka clittan/kuken på den mottagande om denne ligger på mage underst.

Men här kommer det viktigaste av allt i hela analsexakten. När det kommer till inträngandet är det avgörande att den som blir penetrerad själv får bestämma takten. Därigenom kan hon/han långsamt låta sig bli uppfylld i rätt takt. Kommer en kramp kan den penetrerade lätt befria sig från smärtan genom att ta ut kuken/dildon igen och vila lite. Kanske få lite mer smekning och/eller massage där bak. Sen är det oftast väldigt lätt att komma in igen, och därefter, om det sker i den penetrerades egen takt, bli uppfylld. När kuken/dildon väl är på plats brukar det kännas lugnt och härligt att känna den helt inne till botten. Därefter är det ofta bara att köra på, minst lika hårt och djupt som i den vanliga fittan.

Normalt sett, med lite vana, är analsex lika lätt, lika skönt eller skönare, som vanligt vaginalt sex. Det är inte som någon tidigare i tråden sa:
    "Att ha Analt samlag är både tidskrävande och frustreradne, det är svårt att få in den så ordäntligt."

Det är inte sant. Tvärtom. Just att man kan hålla på lite längre är en av fördelarna med analsex. Båda kan knulla länge och väl utan att t ex kvinnans fittmuskler råkar stimulera mannens kuk för mycket vid hennes orgasmer att han kommer för tidigt. Det är alltså lättare för mannen att hålla tillbaka eftersom det bara är själva ringmuskeln som kan dra ihop sig. (I fittan är det ju hela partiet vilket ger mer stimuli till den upphetsade känsliga kuken.)

Sen delar jag inte uppfattningen att det skulle vara lättare att kuken/dildon åker ut när man har analsex. Tvärtom. Tar den penetrerande sin partner bakifrån säger det sig självt att det är bättre passning om hålet sitter längre bak. Men det är klart "missioären" är lite överkurs om man har analsex. Då är det bra om kuken är rejält lång eller den penetrerade har benen högt i luften.

Lycka till!

• Anonym

Det är inte själva Oljan i sig är avgörande, utan det spelet ,smeckningar, beröring m.m-

Jag brukar använda vanlig mat olja, det går bra viken som helst, Oliv olia har tjockare fet.då är billig och bra. annars kan du använda vanlig hudkräm eller kräm som användes för torr hud.de har tjockare fet-

be ditt partner, smörja ditt anus, och köra,ett finger i taget,djup in, de muskel ringerna som finns i ditt anus,

De kommer så småningom släppa och öppna sig.så bli det fritt fram att använda och köra in kuken.
    slappna av-

• Svardh

SE TILL ATT MJUKA UPP ANUS FÖRST!, tex fingerpullad i analen, och använd mycket glidmedel.... ALLT ÄR A OCH O med förberedelser för analsex, använd en mindre dildo för att mjuka upp mera... Och ta det lugnt... Man ska ju inte bara pressa in kuken hur som helst, utan allt bygger på förberedelser.

• Anonym

Om du är tillräckligt kåt så behöver du inget glimedel för då rinner det över av sig självt, kåtheten gör att du slappnar av. På samma sätt som att man kommer lättare när man är väldigt kåt är det lätt att ha analsex när man är det. Du behöver heller inget smärtstillande - det är ju inte riktigt klok att man ska behöva det - då är man inte redo.

Jag uppleder att varianter av skeden är det bästa när man ska ha analsex. Ligg på rygg och ha benen i vädret din man ligger på sidan bredvid dig, ha vanligt samlag - För penis ibland fram och tillbaka över stjärten och se om du blir kåt av det och om det känns skönt ochh spännande. Låt honom smeka dig först fram och sedan bak, smek dig själv medan han för in ett finger bak - om det känns bra och du blir kåt är det bara att lägga penis mot stjärten - smek dig själv och slapna av (allt det ovanstående får/ska ta tid)  - om han nu tycker lite försiktigt ska det gå lätt och kännas som om att du öppnar dig för honom - då är det skönt som tusan...

• Anonym (Glid)

Glid är ju A och O vid analsex....och "uppvärmning"...men sen kan man även köpa salvor i sexleksaksbutiker (t.ex martin shop) som bedövar området kring anus. Kanske kan vara värt att testa...

• H Raheb
    Anonym skrev 2010-09-16 10:58:17 följande:
    Om du är tillräckligt kåt så behöver du inget glimedel för då rinner det över av sig självt, kåtheten gör att du slappnar av. På samma sätt som att man kommer lättare när man är väldigt kåt är det lätt att ha analsex när man är det. Du behöver heller inget smärtstillande - det är ju inte riktigt klok att man ska behöva det - då är man inte redo.

Jag uppleder att varianter av skeden är det bästa när man ska ha analsex. Ligg på rygg och ha benen i vädret din man ligger på sidan bredvid dig, ha vanligt samlag - För penis ibland fram och tillbaka över stjärten och se om du blir kåt av det och om det känns skönt ochh spännande. Låt honom smeka dig först fram och sedan bak, smek dig själv medan han för in ett finger bak - om det känns bra och du blir kåt är det bara att lägga penis mot stjärten - smek dig själv och slapna av (allt det ovanstående får/ska ta tid)  - om han nu tycker lite försiktigt ska det gå lätt och kännas som om att du öppnar dig för honom - då är det skönt som tusan...
    Skriver under på de.
  • Ludde

Pjur har en bra variant, börja med en plug en kvart innan som du själv stående med ett ben på sängkanten för in. Då går det finfint

• Anonym (hmm)

det finns en slags värmande olja som är underbar i det tillfället.

Ett tips till. Står du på alla fyra så sträck bak en hand och håll runt hans snopp. Då kan du kontrollera hur fort och hur långt in den ska utan att få panik över vad som  händer.

Jag gör så i början, det är alltid i början det gör lite ont ( fortfarande än idag ) sen är det full fart. Jag älskar analsex, jag får otroliga orgasmer av det men fortfarande gör precis början ont..
    Då gillar jag tryggheten av att det är min hand som bestämmer :)

• Anonym (inte glid)

Glidmedel spelar knappt någon roll. Man måste lära sig slappna av annars gör det ont oavsett. Gör oftast ont först tycker jag ändå. Glid minskar den bra känslan också tycker jag. Man kan spotta lite tycker jag. Vaselin funkar också om man tar bara lite. Gillar inte glidmedel själv alls.

• Anonym (hmm)
    Anonym (inte glid) skrev 2010-09-16 16:19:54 följande:
    Glidmedel spelar knappt någon roll. Man måste lära sig slappna av annars gör det ont oavsett. Gör oftast ont först tycker jag ändå. Glid minskar den bra känslan också tycker jag. Man kan spotta lite tycker jag. Vaselin funkar också om man tar bara lite. Gillar inte glidmedel själv alls.
    jag håller faktikst med.
    Vi andvänder typ, två droppar olja, just så det inte ska va torrt och lättare att glida in.
    Men med en helvetes massa glidmedel känns det bara pisseblött, lite motstånd måste det ju va.
  • Anonym

Hmmm, har försökt att ha det på alla fyra, men tycker att det är obekvämt. Nej, skeden eller missionären är det enda som gäller för mig. Jag gillar bekvämt sex... haha!

• Anonym

Analt ska jag definitivt prova när jag blivit bög. Men inte dessförinnan, varför skulle man det, helt sjukt!

• 911
    Anonym (hmm) skrev 2010-09-16 16:22:52 följande:
    jag håller faktikst med.
    Vi andvänder typ, två droppar olja, just så det inte ska va torrt och lättare att glida in.
    Men med en helvetes massa glidmedel känns det bara pisseblött, lite motstånd måste det ju va.
    "Pisseblött" - när det borde vara "bajsigt" eller något i den stilen...
Svar på tråden Analsex?