• saltlakrits75

Elitserien 07/08

Höstmörkret är här och nedräkningen har börjat! Silly season har varit länge nog! Mina Modo förväntningar är höga efter förra säsongen! Hoppas självklart på en repris! Ska bli intressant och se vilka som blir topplag och vilka som har gjort flopp-värvningar!

• Svar på tråden Elitserien 07/08
  • Idas Pappa

Nee, inte Modo inte, däremot får man nog se upp för Linköping o dagens offer HV (hoppas de blir offer iallafall)

• Idas Pappa
    Gick ju sådär igår...
    Nyfiken på hur Ahonen fungerar med Gistedt som båsöppnare?
    Troligen får vi veta redan på torsdag, Lule hemma, tror jag ska kolla om företaget har plockat hem biljetter till den matchen..
  • essarf

D'OH!!

Nåja, man måste ju köra några läggmatcher i början för att det skall bli lite sport på slutet!

Frööööölunda!

• krabban

Längtar till FBK premiär!
    Frölunda är nog inte bättre än dom visade igår"Ler"!

• Danielochelin

Jag hoppas på en repris utav kvartsfinalen förra året mellan timrå-modo men då ska det vara i en final men med en annan vinnare....

***********************FORZA TIMRÅ******************

• Danielochelin

imponerande vändning modo hade idag

• punkpappa

Finns det inga Leksingar??? =)
    Eller Rögleiter, hehe...

Vi som är förpassade till tv4 sport, men är
    lyckliga att tv sänder våra matcher överhuvudtaget =)

Heja Leksand!
    Nästa säsong kanske så... =)

• Lillalillenspappa

Ja det var fn ren och skär tur att MODO lyckades vinna igår. Dom spelade så himla dåligt. Pinsamt dåligt.
    Men men... lång serie

• saltlakrits75

Premiär seger för Modo i "banken"! Men det satt hårt inne! Werner tillbaka, satte spiken i kistan för Djurgården! En matchvinnare i vinter hoppas jag!

Ska bli intressant att se hur resten av norrlands lagen öppnar serien!

Svar på tråden Elitserien 07/08