Inlägg från: Valkyriah |Visa alla inlägg
  • Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Att man inte ska allt som skrivs på allvar

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah
    Tezzan skrev 2007-09-21 10:13:06 följande:
    Det brukar ju vara 18års gräns på tatueringar. Men här i stan så finns det en som tatuerar minderåriga i målsmans sällskap. Så kom hit, så fixar han nog det. Han kanske kan komma på ett bra motiv som utväcklas med kroppen.
    tack för tipset men vi har en här i hålan som tatuerar billigt... knarkar-konny kallas han.
    Han sägs vara duktig.
    Ms Sweden skrev 2007-09-21 10:18:18 följande:
    Åh vilken bra idé!Tyvärr inga bra idéer på motiv... men döskalle känns lite uttjatat... två ligister till 3-åringar här går runt me de.
    ja det är ju inte så kul om fler på dagis har samma motiv,det ska ju helst vara lite originellt typ...

hmmm får tänka på detta,kommer ni på ett bra motiv så skriv gärna det
  • Valkyriah
    MrM skrev 2007-09-21 10:30:33 följande:
    Jag tycker att ni skall gadda in "Fuck you!" i pannan på honom. Det är ett statement i klass med Grynet "Ta ingen skit." och det enda som händer när han blir större är att ni får en bättre font-storlek på texten. Dessutom så kommer det att härda honom när var och varannan person stör sig på texten och ger honom en sitt-opp. Ledsnar han på motivet så är det ju bara att skaffa sig en three stoges-frissa så döljs allting under luggen.Mvh
    Tack för tipset,grejen är liksom den att jag själv funderar på att ha fuck you i pannan,kanske lite muppvarning om både jag och sonen har samma??
  • Valkyriah
    Mesangium skrev 2007-09-21 10:32:56 följande:
    Hahahahaha... Det finns inte en chans att en bra tatuerare i Sverige skulle tatuera en 2-åring.Dessutom kommer det gå med den tatueringen som med tanten med tigern på bröstet - tigerns ben blev allt lääääängre. =) Den där tatueringen skulle till slut se ut som ett mystiskt blåmärke.Typ liksom.
    Jo men det finns en här där vi bor som har sagt att han kan gadda sonen,så det så!
  • Valkyriah
    Mesangium skrev 2007-09-21 10:34:37 följande:
    Jag antar att ni bor på Hall eller Kumla eller nått? Kanske på en trålare i Ishavet? =P
    nej vi bor under en sten i skogen,men har många kompisar som bor på kumla
  • Valkyriah
    Mesangium skrev 2007-09-21 10:39:52 följande:
    Naaaw... =D Då har ni kanske en trollunge? Trollungar brukar tatuera sig själva innan de fyller 7 år - kanske kan spara lite pengar?
    nej trollungar är fula och mesiga.
    Vår son är söt och tuff

Vill inte vänta tills han blir 7,han ska få en när han fyller 2 juuuuu....

Det är bara ett bra motiv vi måste komma på
  • Valkyriah
    Flutterby skrev 2007-09-21 10:41:21 följande:
    Jättebra idé! Tycker ni ska tatuera in en döskalle + texten "All Dad wanted was a blow job"! Jättegulligt!
    hahahaha ja kanske hade varit coolt,de tröjorna är för roliga
  • Valkyriah

Skulle det inte vara lite fräckt men en ryggtavla med typ satan och massa eldflammor?
    Han blir ju absolut tuffast på dagis när han börjar där

• Valkyriah
    bodica skrev 2007-09-21 10:53:13 följande:
    Hm frågan är om de tar emot honom på dagis med en sådan tatuering? Satsta på lamm och fluffiga små moln istället,krebuer är sött också.
    Men det är väl insidan som räknas??!!

Tycker fluffmoln är så tramsigt typ liksom,inget jag vill ha min tuffa kille
  • Valkyriah
    bodica skrev 2007-09-21 11:59:31 följande:
    Jaha, men fluffmoln kan bli åskmoln med blixtar och grejs och då är det ju coooolt som bara attan. För moln det tycker jag du ska ha på honom det talar ju om vilken fin kille han är på insidan. Det ger signalenn macho men känslosam på ett lagom kombinerat sätt.Så moln med blixtar kör på det, och jag menar grabben är ju 2 så det finns väl kroppsyta till fler än bara en tatuering. Eller är det överdreivet med fler än en i tvåårspresent?
    där har du faktiskt en poäng,ska prata med sambon först också o se vad han tycker.
    Men med blixtar o sånt kan det ju bli coolt.

Har du egna barn?som du har tatuerat i tidig ålder?
    Något jag ska tänka på?
Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!