bodica skrev 2007-09-23 19:49:04 följande:
De två äldsta grabbarna tatuerade varsinn drake på vaden, mellan grabben tatuerade in ett fint stor hjärt med ordet mamma i på skulderbladet, strax efter började han och snacka om en ny dator, vilket han sjävklart ska få då han gjorde en så fin tatuering.Min äldsta dotter tatuerade en tribal i svanken så att hon i en framtid absolut inte ska kunna få EDA, hon var lite tveksam men jag övertygade henne om att riktiga kvinnor föder barn på en kaffe rast utan bedövningar. Naturligtvis ville hon vara en riktigt kvinna.Min yngsta tös tauerade in en ranka runt armen och små tassar precis vid troskanten. Yngste grabbens är inte klar det tar tid att göra en geshia på ryggen i färg, vi ska tillbaks nästa helg för att göra den klar.
hahahaha härligt

Det blir mycket pengar till röka för knarkar-konny den gamle räven...
Vi ska dit igen nästa löning eftersom lillen ska få en ryggtavla ju...lika bra att göra så mycket som möjligt medans de är små... blir ju dyrare sen när de är större...Fan vad jag är besviken på mina föräldrar att de inte gaddade mig när jag va liten,nä jag ska minsann få betala allt själv..snåla människor!!!
cDk3r skrev 2007-09-23 19:51:26 följande:
oansvarigt att tatuera en 2åring!Jag har satt upp skarpa regler hemma, min son får INTE tatuera sig innan han fyllt 5år.Samma gäller sprit och tobak, inget innan 5årsdagen.
Ähh de får tag på knarkar-johhny,tobak och sprit av nån huligan på dagis ändå.
Då är det väl bättre att man ger de bra grejer istället för den skit huliganungarna smugglat ifrån tyskland!