• Dino78

VÄSTERÅS! Myrstacken eller Busborgen?

Dessa två ligger i Västerås, vilken är bäst eller att rekommendera om man vill åka dit med en 2½-åring? Nån som vart där?
    Jag har inte varit på någon av dom.
    Myrstackens hemsida ligger nere verkar det som, finns dom kvar?

DIF i själ och hjärta
  • Svar på tråden VÄSTERÅS! Myrstacken eller Busborgen?
  • Dino78

Men det finns kvar iaf, Myrstacken?
    Svårt veta när man inte kan komma in på hemsidan
    Jo, mycket spring kan jag tänka mig när det är för barn mellan 1-13...men som du säger borde det ju finnas avdelning för lite mindre förstås.

DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Myrstacken fanns kvar, vi åkte förbi där. Men vi var på Busborgen och det var jätteroligt!

DIF i själ och hjärta
  • Dino78
    Lovan skrev 2007-09-22 20:49:33 följande:
    Sonens dagis köpte upp massor av Myrstackens saker när de konkade - kanske är det någon som köpt konkursboet o försöker driva det igen? Men som jag hört är Myrstacken stängd pga konkurs.
    Det fanns iaf en skylt uppsatt både precis vid infarten till Bäckby samt vid ingången. Tittade man in såg man skymten av något leksakigt.
    Stod öppettider och jag såg då ingen skylt om att det var nerlagt.
    Men jag vet ju inte förstås eftersom vi inte tittade så noga.Vi hade ju liksom redan varit vid busborgen och dessutom komvi förbi Myrstacken kvart över 17 och deras stängningstid var tydligen 17.
    Men som sagt, dom kan ju ha lagt ner ändå, fast då tycker man ju att skyltar borde tagits bort.
    Eller om nån som du säger öppnat det igen.
    DIF i själ och hjärta
  • Dino78
    Pilla70 skrev 2007-09-22 21:15:39 följande:
    skyltarna satt kvar när var där i somras oxå..lappar på dörren om öppet tider men när an kikade in genom dörren såg det helt öde ut-
    Ja, det såg rätt öde ut i själva "lobbyn", sen skymtade jag nån klätterställning eller vad det kan ha varit.
    Men eftersom hemsidan inte längre går att komma in på så är det nog så att dom inte längre finns då!
    Tur Busborgen fanns iaf så man inte åkte 6 mil i onödan!
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden VÄSTERÅS! Myrstacken eller Busborgen?