• Smaragd

Skruvar till Lack-vägghylla

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-22 15:08:40:
    Sori, fick inte med frågan!
    Alltså, har köpt en Lack-vägghylla för typ ett år sen, hade fram hyllan i sin förpackning för en vecka sedan och tappade då bort de två skruvar som kom med...
    Undrar nu om nån kan upplysa mig om hur långa o breda de medföljande små skruvarna är?
    De som man ska fästa i väggen kom ju inte med.

• Svar på tråden Skruvar till Lack-vägghylla
  • Anke

ingen fråga?

menar du vad du ska använda för skruvar till att montera upp den? det beror på vilken typ av vägg du ska sätta upp den.
    .?:*¨¨*:?.Gifter mig, 29 september 2007.?:*¨¨*:?.
  • Smaragd

Anke, tack för ditt snabba svar trots att frågan saknades!
    Ska förresten fästa i spänskivevägg. Men som sagt egentligen gällde inte frågan de skruvarna...

• MaddeMamman

ring ikea och be att få/köpa nya. de vet ju exakt.

• barnensrätt

Om inte jag minns fel, så får man inga skruvar med Lackhyllan.
    Man köper det själv beroende på vilken sorts vägg man ska fästa hyllan i.

• Smaragd

Problemet är att det är över 40 mil till närmaste Ikea...
    Kan förstås beställa med nån som far dit nån dag.
    Skruvarna finns säkert dessutom här hemma nånstans, men har lagt undan dem för vår tvååring o nu minns vi inte vart!

• Smaragd

barnens rätt: Jom, du har rätt, men det kom ett par små med som man fäster hyllan i själva fästanordingen med. Om du förstår vad jag menar...

• Smaragd

nu ser jag på beskrivningen att det var hela fem små skruvar med...

• HannaL

bara å ringa till dem, säga att de inte var några med så skickar dem hem nya.

Saknades skruvar när vi köpte toaring där, ringde då å då skicka demhem nya. tog ca 3 dar tror jag

• Smaragd

HannaL: Mm, det var ju en idé!

• lillamuan

för allt i världen kolla vad du sätter i den hyllan!!!!! vår brakade i golvet ojoj gick itu mitt av.. och vi hade bara nåra böcker i vår.. så akta...

Svar på tråden Skruvar till Lack-vägghylla