Inlägg från: Misery |Visa alla inlägg
  • Misery

jäkla avlopp...

har stopp i avloppet i duschen...det är rengjort men vattnet rinner bara sakta bort så vi kan inte duscha för då flödar vattnet i badrummet...ringde jouren men ingen hjälp därifrån för d var inte akut eftersom vattnet ändå rinner bor.t....skitarg är jag....men men nu har jag beklagat mig lite.....

• Svar på tråden jäkla avlopp...
  • Misery

jag har nå gammalt jäkla avlopp utan något vattenlås som man kan plocka bort....det är alldeles svart vatten o äckel där i...har spolat med duschen men det bara svämmar över då...ska ringa i morgon så dem måste komma...var ju tvungen att duscha efter att jag tränat i kväll o fy vad äckligt det var.....

• Misery

nä ingen tillgång till nå rensband...sitter o väntar på fastighetsskötaren nu vad han nu kan göra....min svåger rörmokaren sa att man behöver en rensmaskin för att få rent...tyvärr så hade han inga grejer med sig hem så han kunde inte hjälpa mig...

• Misery

gubben har inte kommit än han gillar inte mig så han dissar mig totalt..o så skulle man ha lämnat lapp istället för att ringa så jag fick mig en utskällning först...ser honom springa ute o gö ingenting....arg som ett bi är jag nu

• Misery

ja jag ska se ifall han dyker upp nu efter lunchen...jag har suttit o väntat på honom hela förmiddagen då han sa att han skulle komma...

• Misery

Maella.... man ska inte hälla sånt i avloppet då blir rörmokaren rasande om han ska dit för d fräter ....det kom en kille sen på eftermiddagen o fixade så nu funkar d.....

Svar på tråden jäkla avlopp...