tupperware tråden
vad tycker NI om tupperware produkterna??
*SJÄLV ÄLSKAR JAG DEM*
vad tycker NI om tupperware produkterna??
*SJÄLV ÄLSKAR JAG DEM*
Till viss del är dom bra... men när man kommer till priset är dom inga höjdare!:)
nej vissa saker kan ju vara lite dyra..
Men en sak som ja e mycket stålt över fasst denvar syr, så det är lök hackare! den skulle jag aldrig sälja bort!:)
Ska på mitt första "party" om någon månad faktiskt! Tänkte det kunde vara kul att köpa något när man ska flytta hemifrån. Något ni kan rekommendera? Har ju inte så mycket pengar, men något borde man ha råd med.
Tycker produkterna är bra men priserna mindre bra! Men å andra sidan har Tupperware livstids garanti på allt. Jag är själv Tupperware-säljare =)
Kan inte vara utan min LÖK HACKARE!!!!
Underbar, inge tårar och det går på en sekund!
Sweetsugar!:) Yeee... hade min sambo att köpa den i födelsedagspresent åt mig!:) tyckte den var för dyr för egen plånbok!:)
Ska på TW party ikväll. Den här veckan var det visst kampanjvecka så alla gäster skulle få en vispskål om jag inte missminner mig.
Älskar TW! Det är grejor som håller! Och garantin rättfärdigar priset. Jag övertog en bakbunke från min mamma när jag flyttade hemifrån. När den sen började flaga i botten, tog jag med bunken till ett möte. Och jag fick en ny av säljaren Bunken hade då 15 år på nacken!
Lökhackaren säger ni? Ska nog kolla in den ikväll....
När ni säger lökhackare - är det Mini quick chef ni menar då?
Här är en till som ÄLSKAR TW! Helt beroende av det. Bara iår har jag hunnit gått på 4, den senaste igår. & ska på ännu en nu på måndag som kommer.
Synd att vi har sådant litet kök, har inte plats för mer saker.. Så igår började jag köpa ur Modulett serien. Få lite ordning i skafferiet tänkte jag.