Inlägg från: Cissif76 |Visa alla inlägg
  • Cissif76

Denna j-vla hosta !!!

Jag har oxå hostat en del. Dock kanske inte så mycket som ni men jag är gravid i v38 och hostade just av ett revben som jag har haft ont i, i ca en vecka.

Har någon av er lyckats med samma sak och isåfall. Vad gör man för att lindra den smärtan på snabbaste sätt. Jag ringde läkaren men de sa att man kan inte göra något spec. åt benet utan det är om de kan ordna smärtlindring. Jag provar alvedon sa jag och bad att få åk.

Vad skulle ni gjort?

• Cissif76

Det har gjort ont och nu gör det grymt ont men jag vet inte om det är helt av eller hur det är. Det knakade till som om det gick av men efter alvedonen och några prov på lyft med armen och att gå runt så går det ju iaf att bära ett glas vatten men visst känns det väldigt ont.

Jag har satt mig i soffan för dagen och tar det jättelugnt men Barnen i skolan får maken hämta då jag inte kunde köra bil ordentligt i morse. Vill inte ens prova nu. Det blev visst ett klagoinlägg här.

The Dreamer skrev 2007-09-25 13:34:47 följande:

Cissif76 - hostat av ett revben? Oj, låter som att det gör grymt ont.. Tror tyvärr att det inte är så mycket att göra, som läkaren sa. Men jag personligen skulle ha tagit alvedon och sedan vilat, i massor. Skulle inte gått upp och rört på mig mer än nödvändigt...
  • Cissif76

Snygg press.bild förresten.

• Cissif76

Så sant. Känns lite fjantigt ibland bara men man kan liksom inte rå för det.

Jag kan ju meddela att med alvedon i kroppen så mår jag super idag. rör mig smidigare även om inget är perfekt.

Hoppas det är bättre med din hosta oxå så det inte bara är samma varje dag?

The Dreamer skrev 2007-09-26 09:27:12 följande:

Men man måste ju få klaga någon gång. Det är bra att du försöker vila mycket i alla fall. Tycker att du ska fortsätta med det. Tack så mycket. Din pressbild är också riktigt snygg tycker jag.
  • Cissif76

Men har du märkt förändring så är det iaf positivt! Jag håller tummarna för dig att i slutet på veckan så mår du bättre redan!

Svar på tråden Denna j-vla hosta !!!