Inlägg från: Avstängd |Visa alla inlägg
  • Avstängd

Ytligt???

När en person är ytlig vad betyder det för er?
    Är man en person som bara kan se det yttre hos sig själv och andra, eller är det en person som bryr sig om utseendet men även kan se en varm insida?

Jag erkänner mig själv som ytlig, jag är noga med hur jag ser ut och vad jag har på mig. Tar god tid på mig hur tidig morgon det än är att se bra ut.
    Jag älskar att prata om smink, färger på hår, frisyrer, kläder, väskor, skor och alla otroliga märken som finns.
    Är jag ytlig då?
    Tror ni att jag är en kall person som bryr mig mycket om det yttre?

Hur resonerar ni kring ytlighet?

I can´t save you
  • Svar på tråden Ytligt???
  • Avstängd

Även fast du inte vet något mer om mig?

Kan man inte vara både intresserad av yttre och ändå vara väldigt varm och omtänksam?

Trinity78 skrev 2007-09-25 14:56:14 följande:
    Ja, jag skulle definiera dig som ytlig enligt den beskrivningen. Tyvärr.
    I can´t save you
  • Avstängd

Ja alltså jag blir glad över vilka svar jag än får. Ville bara kolla vad exakt du menade

Trinity78 skrev 2007-09-25 18:45:50 följande:
    Du frågade ju. Ja, om de intressena du listade i trådstarten är det du prioriterar i livet så tycker jag att du är ytlig. Ja, man kan vara varm och omtänksam samtidigt.
    I can´t save you
  • Avstängd

Okej. Ja alltså efter vad folk sagt här inne så är jag extremt ytlig. Men i riktiga världen anser jag inte mig själv som jätte ytlig. Javisst bryr jag mig mycket om det yttre, och skulle aldrig drömma om att gå ut utan att gjort ordning mig.
    Men jag är också en varm och omtänksam människa.
    Ibland får jag känslan av att det är fult att vara intresserad av det yttre.
    Är det så?
    Eller är det så när det ytliga tar över bara?

I can´t save you
Svar på tråden Ytligt???