Inlägg från: Anonym (spån!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (spån!!!)

Killar! Gillar ni stora bröst?

75 b är Sveriges vanligast storlek. Att säga att en D-kupa är normalt e ju verligen att ta i, måste säga att ni då är ganska skadade av hur stort det vanligaste är o skall vara.

Inget sagt att det inte kan vara grymt schysst med en D-kupa men kom för fan inte o säg att det är normalt när det verkligen är över medel. Och då syftar jag på de med liten/normal omkrets typ 70-75. Resterande har ju större kupor för att de är size större hela dem.

• Anonym (spån!!!)
    Grabbo skrev 2007-09-25 12:01:33 följande:
    Sen kanske det säkert finnas forskare som säger att stora bröst undermedvetet lurar killarna... vad vet ja
    Finns det säkert, men hur länge kan man lura nån genom ett par bröst? Tja nån vecka men sen e det nog det innanför som lär segra eller förlora.
  • Anonym (spån!!!)

Medelstorleken har blivit större o folk blir fetare. O jag snackade inte bara kupstorlek utan jag skrev att ja syfta på de med liten omkrets. Så kom fortfarande inte o säg att 70 D är normal storlek. 70D är över medel.

Madida skrev 2007-09-25 14:03:24 följande:
    Anonym spån!!: Varför tar du i så?? Medelstorleken har blivit större och ligger nu på 75C, om den diskussionen nu är så viktig?!Att bara snacka kupstorlek är helt onödigt för den säger inget om man inte vet vad omkretsen är.
Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?