• Grabbo

Killar! Gillar ni stora bröst?

Hellre små än stora.

• Grabbo

Att fokusera på att få brösten att se stora är helt galet fel fokus på en dejt. Det säger iaf jag. Jag tror mer att det är en nackdel än en fördel om du nu vill få ut nåt mer än en kul grej av dejten.

Sen kanske det säkert finnas forskare som säger att stora bröst undermedvetet lurar killarna... vad vet ja

• Grabbo

Anonym (spån!!!) skrev 2007-09-25 12:15:43 följande:

Finns det säkert, men hur länge kan man lura nån genom ett par bröst? Tja nån vecka men sen e det nog det innanför som lär segra eller förlora.
    Det är underförstått att jag menar o lura någon att ligga o sen bara dra Brösten är ju ett sexuellt attribut och jag förstår inte varför man vill flasha dom extra annars? Vore rätt sjukt om någon går runt som i trans o avgudar sin fru enbart tack vare ett par jättemeloner.
  • Grabbo
    Madida skrev 2007-09-25 14:03:24 följande:
    Skulle han dissa dig p.g.a. din tröja eller bröst är det väl tveksamt om han är så himla mycket att tråna efter.
    Tja, det tror jag en del skulle göra... Vad är de för fel på de som dissar pga för mycket exponering el fokus på bröst?

Nu lät det inte så där jätteexponerat med en tshirt men risken finns.

Så om jag går på dejt med spännisT-shirt så skulle de som ogillar mitt sätt att visa min kropp inte vara intressanta för mig? Jag är jättenöjd med min kropp men det skulle bara se löjligt ut om jag skulle vilja skryta med den på en dejt.

Men visst, alla är vi olika. Jag är den försiktiga och anonyme
Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?