• Madida

Killar! Gillar ni stora bröst?

Anonym spån!!: Varför tar du i så?? Medelstorleken har blivit större och ligger nu på 75C, om den diskussionen nu är så viktig?!

Att bara snacka kupstorlek är helt onödigt för den säger inget om man inte vet vad omkretsen är.

TS: Ja, 70D är ganska stort, men absolut inte överdrivet. Var stolt och visa upp dom om du trivs med dom. Om du trivs i en tröja som visar upp dina bröst så vill du väl vara med en man som trivs med det? Skulle han dissa dig p.g.a. din tröja eller bröst är det väl tveksamt om han är så himla mycket att tråna efter.

Jag har 80-85F och är helnöjd. Hade jag däremot haft 70F hade jag varit lite besvärad då brösten på en tjej med den omkretsen ser så mycket större ut.

• Madida

Anonym spån!!: Varför är du så upprörd?! Jag har inte sagt att 70D är "normalstort". Suck.

• Madida

Grabbo: Jag anser inte att en sån kille är mycket att tråna efter eftersom han ogillar det jag trivs i. Alltså skulle vi då inte passa ihop.

Anonym 70F: Jag menade absolut inte att det är fel att ha 70F, jag sa att JAG hade funnit det besvärande

Svar på tråden Killar! Gillar ni stora bröst?