Inlägg från: Gruffalo |Visa alla inlägg
  • Gruffalo

Go Fika

*Hurra* Majas klädsel till Halloweenpartyt är fixat! Skulle ju eventuellt ha fixat den själv men så hittade jag denna kreation som det nästan stod Maja på...blev lite dyrt men vi får väl försöka återanvända den...hehe Gjorde Farsta centrum med min käre granne på två timmar och hann med massor, känner mig sååå nöjd! Skrattande

Älskade ungar, Maja ´05 & Hugo ´07
  • Gruffalo

Hedda: Jättefin bild! På Majas dagis är det fotografering på onsdag, ska försöka få henne att ha två tofsar...*suck*

Jessica: Kul att kunna ta ett glas vin, mindre kul att ni är risiga... Här går ju förkylningarna runt enligt schema: Maja-Hugo-Marianne-Stefan-Maja-Hugo...osv

• Gruffalo

Hehe, vi ska på fyra husvisningar på söndag...det blir lite tight men det ska nog gå...Räcka ut tungan 

• Gruffalo

Jessica: Så långt från stan som möjligt...nejdå, helst i Tungelsta om vi får önska men ska kolla även i V-h. Tja, vi kanske får ta hjälp av svärmor som får följa med på visningarna...vi får se!

• Gruffalo

Ok, första visningen var ingen höjdare. För litet, två sovrum längst in i "källaren" samt massor av tända doftljus....mörkning av mögellukt? Andra visning är inställd då objektet blivit sålt typ igår eller i fredags. Ska på två visningar senare i eftermiddag så jag återkommer med rapport....

• Gruffalo

Mia: Vet hur ont det kan göra i mammahjärtat. Nu har ju inte jag haft problem att lämna Maja men det har varit smått jobbigt för mig. Kan ju erkänna att det faktiskt kändes jobbigt att hon älskar dagis och knappt har tid att säga hejdå. Vilken rolig mamma jag måste vara liksom... Skönt att bebben mår bra! Kram till er!

Hedda: Vilken syn! Måste känts galet svårt att prioritera vem skulle undsättas, maken eller barnen...hihi Tur att han inte bröt något i fallet.

Visningarna igår eftermiddag resulterade i att Stefan åkte själv på en och det är nog för liten boyta. Känns ju dumt att flytta till mindre som sagt. Den sista visningen hann vi inte gå på och det huset blir nog alldeles för dyrt eftersom det är lite för fräscht. Vi blir nog kvar här ett tag till och vi trivs ju....

• Gruffalo

Jessica: Njaa....renoveringen här är vi väldigt nöjda med men vi skulle vilja ha mer yta. Skulle vilja bo i en stoooor enplansvilla med stooor tomt utan insyn...öööh, nej det går nog inte riktigt ihop va? Just nu funderar vi allvarligt på att lägga hela planen på is.

• Gruffalo

Mmm, efter ett antal husvisningar så har vi också kommit på att vi bor väldigt bra och fint så vi ska nog lugna oss lite....

• Gruffalo

Dags att kolla om kudden ligger kvar....zzz

Svar på tråden Go Fika