Go Fika
Nu är ammningsbehåarna kasserade.
..... men det blev himla lite kvar att stoppa i de nygamla små bharna....![]()
Nu är ammningsbehåarna kasserade.
..... men det blev himla lite kvar att stoppa i de nygamla små bharna....![]()
Har drabbats av en sådan där jäkla bakterie som gör att man inte är riktigt 100.![]()
Ida kräktes ju tre gånger på ett dygn(förrgår) men vi är ju så härdade att vi inte tog det för något speciellt. Igår så blir Pelle plötsligt yr & blir sittandes på köksgolvet en lång stund, kryper sedan på alla fyra till sovrummet & slocknar i 2 timmar. Karln blev helt svettig av sin kryptur![]()
I morse var det min tur, lagom till barnen vaknar & vill ha frukost blev jag "full", kräkfärdig & fick hoppande syn. Barnen får sitt & jag sätter mig i soffan & vill inget hellre än sova men.... karln är på jobbet mååånga timmar till. Vid 10 är jag igång igen& lagom till Ida har hög fart i gungan (ute) så kommer det igen. In med barnen, lunch till dem & soffan till mig.
*suck & dubbelstön*![]()
Jodå vi har sett båda två & även priserna
å det är utgångspriserna!!!
Hedda: På tal om mattor....![]()
Mitt på dagen : Ida spiller saft, rusar efter en blöja & suger med denna upp 98%(Tips jag fick lära mig av Danne när Ida spillde saft på deras då, helt nya matta)
Mitt på dagen lite senare: Katten kräks mat på mattan & vi är inte hemma, mmmmjau?!
Nu ikväll: Den minsta kräks på mattan i ett obevakat ögonblick, men hallå... varför kunde du inte kräkas ner mina kläder & i schalen istället??
Idag mellan 11-15 så är det hästens dag med öppet hus på några ridskolor i Vh & Tungesta. Någon som ska dit?
Men det är just fastheten som är förändrad. Storleken är den samma men utan det där fasta "stunset" som gjorde lite extra åt formen när jag var utan bh.
Vad skönt/ bra att få en xtra koll & få känna sig lugn gällade det minsta livet ,när det större behöver all ens närhet, ork & uppmärksamhet
*gräver i vild förtvivlan i pappersberget*
Hittade mina papper från när jag väntade Elsa. Hon hade låg puls i magen vid alla mätningar utom en(115-118) då hon blev f..bannad på bm & sparkade(145). Kanske en lugn & cool tjej som vilar inför en mer hektisk tid som lillasyster??
Kanske fått den där bacillen som vi fick?
Hur är det med Dino idag? Armen ok ?