Go Fika
Angående den aktuella tillökningen....
Jag gissar på följande: 5 november, pojke, 3950 gram, 52 cm! ![]()
MEN jag garderar mig med: 6 november, pojke, 4200 gram, 53 cm!! ![]()
Angående den aktuella tillökningen....
Jag gissar på följande: 5 november, pojke, 3950 gram, 52 cm! ![]()
MEN jag garderar mig med: 6 november, pojke, 4200 gram, 53 cm!! ![]()
Hedda: Haha, okej då....tänkte att det var som på trav, att man kan gardera sig...*fniss*
Okej, november, barn, ett antal gram och en viss längd! ![]()
OJ, här var det tyst....föds det barn kanske? Så nyfiken ju.....![]()
Mia: Mja, bra fråga vad dom gör där...
*ironiskt morr* Kan tänka mig att du kommer få en tid för ev. igångsättning. Du kommer säkert få lämna urinprov, ta blodtryck, undersökning osv. Jag hoppas och tror nog inte att du behöver vänta så länge! Angående vikten så var ju både Maja och Hugo felräknade på födelsevikten efter tillväxtul, speciellt Maja där dom hade fel med 500 g (hon var lättare än enl ul). Kram på dig!
Hedda: Hugo tackar och bockar!![]()
Maja konstaterade med ett vrål att det var snö, sen lät hon typ så här i en timme: Pappa, kan vi åka pulka nu pappa...kan vi det pappa...åka pulka....jag måste åka pulka! ![]()
Hoppar in och kollar läget.....![]()
Mia: Håller tummarna!
Hedda: Tråkigt för oss men jag är nog inte direkt chockad av nyheten... Tur att det finns mail, webb, post, resor osv!
Maria: Usch, jobbig sits. Känner igen det där med lånen...ibland känner man sig lite låst till arbetsgivaren liksom.
Idag ringde en kompis och undrade om jag inte kunna ha Maja hemma så kunde vi hitta på något kul med barnen. Hehe, jag ringde till dagis 30 minuter innan Maja skulle börja och frågade om det var ok att hon var "ledig" med så kort varsel. Vilket det såklart var... Sen drog vi till Lekslottet och var där i tre timmar!
Det var knappt några andra där så ungarna hade hur kul som helst, Hugo sov hela passet och lunchen är ju så billig. Sen åkte vi hem till dom andra och fikade och kelade med deras nya katt... Vilken härlig dag! Nu ska vi dessutom ha pizzakväll så Maja lär vara nöjd med dagen...
Vad roligt! Vad blev det...nej ingen hundvalp jag vet det! ![]()