Go Fika
Tack för idag alla! Jättekul att ses! Har lagt min bästa "gruppbild" i galleriet (ganska lik den Hedda har tagit). Oj vad trött jag är! Blev ingen middag idag. Gröt & mackor fick duga.
Tack för idag alla! Jättekul att ses! Har lagt min bästa "gruppbild" i galleriet (ganska lik den Hedda har tagit). Oj vad trött jag är! Blev ingen middag idag. Gröt & mackor fick duga.
Glöm inte att ställa tillbaka klockan tills imorgon!! Sommartid slutar inatt.
nix. jag är hemma. Här föds inga barn!! Men vad seeegt det har varit idag. Igår kändes det som att det inte skulle göra så mkt om h*n stannade kvar ett tag till, men idag....pust! Rickard & Hanna var iväg ett par timmar på em. så jag sov faktiskt 1 timme då. Väldigt skönt!
Hemma...
suck...
Garanterat en novemberbebis! DET kan jag lova!
Vadslagning ser jag
Var hos MVC idag. Allt verkar iaf vara okej. Fosterljud bra, magen växt lite iaf, dock var mitt blodtryck lite högt (135/90 ? säger man i den ordningen??) men ingen fara sa hon. Händer inget under natten så ska jag ringa till Huddinge för ett ul. Tydligen obligatoriskt v.41+0.
Såååå...får se vad som händer.....
jodå, h*n låg och sussade så gott så...Var på ul vid 11.00. Allt såg bra ut. Uppskattad vikt 4149g ...Ahhhhhhhhhhhhhhh......Men +/- 10% då. Hoppas det inte är + då!! Näe, jag e inte så orolig för det. Vet många som fått större barn och fått ut dom lätt. Är väl eg. mest att de ska ligga i "rätt" läge för att det ska gå smidigt (intalar mig själv....)Hon som gjorde ul:et tyckte det var bra att h*n fick bra med mat iaf
Har den inte kommit på onsdag ska jag till spec.mödravården på Huddinge. Vet inte riktigt vad de gör där? Marianne??
Hedda gissade ju fantastiskt bra på vikten
! Men då får h*n väl snabba sig på ut. Annasr blir det väl några gram till. Får väl hålla tummarna för att datumet är rätt också!!!