• hejlis

Go Fika

Tack för idag alla! Jättekul att ses! Har lagt min bästa "gruppbild" i galleriet (ganska lik den Hedda har tagit). Oj vad trött jag är! Blev ingen middag idag. Gröt & mackor fick duga.

• hejlis

Glöm inte att ställa tillbaka klockan tills imorgon!! Sommartid slutar inatt.

• hejlis

nix. jag är hemma. Här föds inga barn!! Men vad seeegt det har varit idag. Igår kändes det som att det inte skulle göra så mkt om h*n stannade kvar ett tag till, men idag....pust! Rickard & Hanna var iväg ett par timmar på em. så jag sov faktiskt 1 timme då. Väldigt skönt!

• hejlis
    Fragglerock skrev 2007-10-30 08:59:01 följande:
    Jasså! Nä, jag har aldrig märkt nått konstigt med magen när jag druckit den faktiskt. Däremot så blir min mage mindre bubblig å det är ju skönt! I går när vi hämtade Agaton så var han helt utbytt vad gäller kläder från topp till tå. Alla utekläder fanns i torkskåpet och stövlarna var dyngdura fortfarande. Men tydligen var det några små killar, varav Agaton var en, som legat och simmat i vattenpölen utanför och kastat geggamojja på varandra! Gissa vem som berättade det hundra ggr i går?!?!?
    Vad roligt dom måste ha haft!!

Jaha....inget händer här. Trodde det var ngt på g i natt. Hade småvärkar ( vid 01-02 tiden) som kom var 5-6 minut nånting, iofs knappt kännbara, men iaf... + att jag fick springa på toa. Men det blev inget mer...Vanliga förvärkar alltså. Ja, också vara bebis väldigt aktiv, och det brukar h*n normalt inte vara så dags på dygnet. Men, men...Det var väl onsdag vi bestämde tror jag
  • hejlis

Garanterat en novemberbebis! DET kan jag lova!

• hejlis

Vadslagning ser jag
    Var hos MVC idag. Allt verkar iaf vara okej. Fosterljud bra, magen växt lite iaf, dock var mitt blodtryck lite högt (135/90 ? säger man i den ordningen??) men ingen fara sa hon. Händer inget under natten så ska jag ringa till Huddinge för ett ul. Tydligen obligatoriskt v.41+0.
    Såååå...får se vad som händer.....

• hejlis

jodå, h*n låg och sussade så gott så...Var på ul vid 11.00. Allt såg bra ut. Uppskattad vikt 4149g ...Ahhhhhhhhhhhhhhh......Men +/- 10% då. Hoppas det inte är + då!! Näe, jag e inte så orolig för det. Vet många som fått större barn och fått ut dom lätt. Är väl eg. mest att de ska ligga i "rätt" läge för att det ska gå smidigt (intalar mig själv....)Hon som gjorde ul:et tyckte det var bra att h*n fick bra med mat iaf Har den inte kommit på onsdag ska jag till spec.mödravården på Huddinge. Vet inte riktigt vad de gör där? Marianne??

• hejlis

Hedda gissade ju fantastiskt bra på vikten ! Men då får h*n väl snabba sig på ut. Annasr blir det väl några gram till. Får väl hålla tummarna för att datumet är rätt också!!!

Svar på tråden Go Fika