Pappa pedant
kan inte lämna disk, måste ha rent på bord, diskbänk, dotterns rum jämt. känns som hushållet går före dottern ibland, blir tokig på de. jag får leka/läsa/ sjunga m.m. med dottern, utan o bli irriterad, och han blir irriterad av att hon råkar ha mat på händerna. skit jobbigt men så är de, han är uppväxt så, hans föräldrar är likadana. jag kommer från en familj som i deras ögon är "svin", men jag tycker är typ normal eller vanlig, när jag jämför typ med mina vänners familjer och hur dom har de hemma.
så där är min sambo oxå fast tusen ggr värre...han låter allt annat gå före barn,all städning,mat ja allt. Det första han gör när han kommer hem från jobbet(OCH då spelar det ingen roll om jag dammsugit 1tim innan)så börjar han sopa!! Jag blir riktigt irriterad eftersom jag städat innan,men enligt honom kan jag inte städa som t.o.m jobbat som städerska.
Igår kväll blev han arg över att sonen på 10mån hade ätit en smörgås och det hade kommit smulor på golvet.Sa till honom att "JAG TAR UPP DET NÄR SONEN ÄTIT KLART",det här förstör vårt förhållande o han fattar inte.
Jag har vuxit upp med att ha rent runt mig men inte så maniskt som han.Om han fick och om det kunde så skulle han tvätta barnen med klor. Jag äcklas av hans beteende. Jag försöker tänka på allt men det är inte lätt med två barn o allt,jag har blivit jävligt glömsk under mina graviditeter.Innan han kommer hem på kvällen går jag en runda hemma för att kolla så att han inte ska störa sig på något men alltid hittar han ngt enligt honom.
Hans mamma o syskon tycker oxå att han har gått fööör långt o borde söka hjälp...