Inlägg från: Lillkurre |Visa alla inlägg
  • Lillkurre

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

jag vill oxå vara med. Dööör snart av nyfikenhet o kommer antagligen göra ett gravtest på lördag. Suck! Vet, ja e inte klok, men jag har köpt hem ett gäng billiga tester från storkhjälp. Ska försöka att dricka så lite vätska som möjligt på fredagkväll o hålla mej så länge ja kan. Då kanske koncentrationen av ev. HCG blir större. Vad tror ni?

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.

Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!

BIM

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (8)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff,79Anna(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 54

* STATISTIK: Totalt borde 54x 0,2= 10,8 personer borde bli gravida.

* Kvar på listan:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***GRAVIDA***

***LYCKA TILL NÄSTA GÅNG***

• Lillkurre

Fru HH: Du FÅR oxå testa på lördag. Hahahaha!! Vart får man tag i Mirres test. De låter ju väldigt lovande. Visst är man knäpp??? Kul att du gjort en egen liten matematisk räkning om HCG. Hihihihi!

Lillatroll: Är svampinfektion tecken på grav?? Hurra i sånna fall! Då kan ja lägga till ett symptom på listan!

Skruttis11: Ja hade oxå fruktansvärt ont förra tisdagen. Kändes som allt skulle ramla ut. Det spände i livmodern o jag blev nästan rädd att det var nåt fel. Det kändes som att nån slagit mej flera ggr i magen o att allt var som ett stort blåmärke. Huga!! Hoppas det var värsta ägglossningen!!!

• Lillkurre

Hej skruttis11! Visst var det du som hade så jäkla ont i magen under ägglossning? Det hade ju jag oxå!! Tjofsen skriver ju att det var så hon kände när hon blev gravid. Jag har inte haft nån ljusrosa flytning, men fick svamp för nån dag sen. Hoppas, hoppas ,hoppas!!!

Jag är ju oxå lila mellan bena!!!

skruttis11? Känns det som om tanten är på G från o till? Så känns det för mej iallafall. Mensvärk igår så att jag knappt kunde somna. Ska inte ha förren nästa lördag.

• Lillkurre

Mammiiie: jag kan inte hitta tråden om det där. Men man ska typ va lila på inre blygdläpparna om ja fattat rätt.

• Lillkurre

Hahaha! Min karl är oxå färgblid, inte har han nå luktsinne heller. han fick ju kolla in mitt sköte för några dar sen o han tyckte att den var brun (hoppas ha kollade på rätt ställe) !! Snyggt va? Själv tycker jag att den är lila.

• Lillkurre

Lägger till lite på mina symptom

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar...

Lillkurre: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

Marengski: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

Goshheidi: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.

BIM- listan

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)

• Lillkurre

Jooonanna! Hoppas det inte är tanten!!! Håller tummarna!

• Lillkurre

Mom of Sweden! Shit va spännande. Ser fram emot imorron. Hoppas hoppas!! Håller tummarna!

• Lillkurre

Ja tänker tjyvtesta imorron. Då är ja på BIM-7. Men ja bara måste för ja ska dricka vin på kvällen. Jag tror det var minst 10 dagar sen ja hade ÄL då.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~