Inlägg från: Lillkurre |Visa alla inlägg
  • Lillkurre

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hallo smyg!! Varför ger du upp?

FruHH: Fasiken!! Ja hoppas verkligen att det är falskt alarm. Vi skulle ju testa imorron.

I´ll keep in touch, ska va lite social o sätta mej o glo på TV.

• Lillkurre

Go´morron! Nu har jag testat på BIM-7. Crazy, ja vet! Gjorde dessutom två tester för att ja råkade hålla den ena stickan för kort tid i kisset. Den som jag höll längre visar ett svagt svagt extrastreck. Man kan lixom bara ana det. Andvände Bionexias stickor från Storkhjälp o har hört att de kan visa "skuggstreck".
    Jag hoppas verklligen att ja e me barn men tänker köra på som vanligt tills ja vet säkert.

Ikväll blir de viiiiin!!!

Bebis igen: ja har ingen aning o ÄL-tester, men har läst nånstans att de kan ge utslag vid graviditet. Hoppas!!

• Lillkurre

Faaan! Tog ett till test imorse o såg inte ens nån skugga! Måste varit nåt fel på testet ja gjort igår. Bim-6 idag, men igår va de ju BIM-7 o HCG:t kan väl knappast sjuka. Satan o Päraklöööös!

Håller tummarna för er andra!

• Lillkurre

Hej Lirre! Ja min tok har tagit två gravtest. BIM på lördag. Första testet visade ett skuggstreck o i morse blev det ingenting. Så det var antaglingen nå tok med det ja gjorde igår. Nu har ja slösat test så förbannat att ja bara har ett kvar. o det tänker jag spara till lördag om inte käringa dyker upp.

Fraggla: Tack för att du muntrar upp mej. Ja har fortfarande ett litet hopp kvar.

Kramar till alla tappra!!!

• Lillkurre

Hej Goshheidi! Vet inte hur det går egentligen. Upp o ner, stackars mannen. Ohhh ja e nästa säääker på at ja är gravid ba fatt......bla bla bla. Nääää fy faaan jag är inte med barn bara för att....bla bla bla. Tänk att man kan älta en sak så hemskt. Det är ju egentligen bara fyra dagar kvar tills man vet.

För övrigt mensvärk, känns som tanter e på G. Hurra för alla likasinnade som gilla ältning!!!

• Lillkurre

goshheidi skrev 2007-10-22 19:09:30 följande:
    [citat]
    Hur går det för dig Lillkurre?
    /citat]

Hur går det själv förresten?

• Lillkurre

Hur gör man när man svarar på inlägg?? Ursäkta by the way att ja typ e ordblind!!

• Lillkurre

Hej igen Goshheidi!! Såg precis ett av dina gamla inlägg: Jag börjar oxå lipa för allt o inget. Hihihi! Nu ska ja sluta tjata o låta nån annan skriva nåt.

Ja har ju bara ett test kvar o tänkte spara det till torsdagmorron..... Om ja kan hålla mej!

• Lillkurre

Grattis till alla som plussat!! Själv var jag så klantig att jag använde mitt sista gravtest imorse fast ja kommit överens med mej själv att spara det till typ tors-fred. har BIM på lördag.
    Det var ett Bionexia från Storkhjälp och det visade ett svagt men fullt synligt extra streck efter sex-sju minuter. Det var mindre tydligt innan och ska tydligen läsas av efter max fem minuter. Så jag hoppas....

Mannen fick gå o köpa ett nytt test som skulle användas imorgonbitti. Men jag mitt stora klåfinger har redan använt det nu på kvällen trots att mitt kiss var nästa genomskinligt. Så nu har jag inget till imorronbitti. Det visade ett klart minus o nu är jag så nyfiken att jag håller på att döööö. varför kunde jag inte hålla mej till imorron?

Så kan det gå. Dumma mej!!

Fan,fan,fan! Nu har jag o min lovely husband bestämt att vi måste vänta till mensen kommer, test tidigast tisdag. Suck!

• Lillkurre

Hej Fraggla!

Jag har oxå haft den känslan. När ja kollat på filmer där folk föder barn har jag fått ett slags vemod i kroppen o börjat böla. Det har inte varit av glädje utan mer sorg på nåt vis. jag har haft cystor på äggstockarna o varit säker på att jag aldrig skulle få barn. Nu har vi en son o han blev till på första försöket!!!! Så tänk inte så. Däremot har jag vänner som tagit förgivet att de kan få barn o planerat in i minsta detalj o de har fått kämpa länge. Så det behöver inte betyda nåt. Ja e säker på att du kan få en MASSA små gosbarn!

fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~