Inlägg från: skruttis11 |Visa alla inlägg
  • skruttis11

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

får man åsså hoppa på här har BIm 27/10

**älskar mina barn evelina & kevin
  • skruttis11
    zezziz skrev 2007-09-30 17:26:39 följande:
    Jag skrev in dig här på listan.
    åå tack snälla
    **älskar mina barn evelina & kevin
  • skruttis11

hej hopp på er allt bra med er hoppas jag!
    denna månad så skiter jag i Älstickor å allt va de heter jag käkar rosenrot förra månaden började hade min mens alltid på dag31 så denna månad kom mensen på dag29 så jäla glad så får vi se om de tar sig denna månad ska försöka att inte tänka på de så mkt men men

föresten en liten intim frågga har ni Äl slem? jag har inte de eller ja jag får som lotion runt äl vitt

• skruttis11

så happ happ då va Äl över för denna gången då bara å vänta å vänta å vänta tråkigt jue bläää
    denna månaden e förstas månaden jag inte har använt Ältest skiter i dom O.o
    tar de siog så tar de sig O.o hehe

hur e det med er d?

• skruttis11

uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o

• skruttis11

ingen som ser mig?! eller orkar svara?1 O.o skriver igen dådå
    nån som har känt så här?

uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o

• skruttis11

som nån annan skrev här jag är åsså lila i underlivet :O

• skruttis11
    Tjofsen skrev 2007-10-18 11:41:38 följande:
    skruttis11: Hej tjejen. Du verkar ha alla tecken på graviditet.  Om du nu har så "tydliga" tecken..ta ett gravtest. När ska du ha BIM?
    [/citat]
    jag har bim antingen den 25/10 eller 27/10 beror på för förra månaden kom mensen på dag 29 med RR å utan RR kommer den på dag 30 så hehe
    Lillkurre skrev 2007-10-18 11:48:55 följande:
    [citat]
    Hej skruttis11! Visst var det du som hade så jäkla ont i magen under ägglossning? Det hade ju jag oxå!! Tjofsen skriver ju att det var så hon kände när hon blev gravid. Jag har inte haft nån ljusrosa flytning, men fick svamp för nån dag sen. Hoppas, hoppas ,hoppas!!!Jag är ju oxå lila mellan bena!!!skruttis11? Känns det som om tanten är på G från o till? Så känns det för mej iallafall. Mensvärk igår så att jag knappt kunde somna. Ska inte ha förren nästa lördag.
    jag hade troligt ÄL förra veckan nån gång O.o men i måndas fick jag tvär otn i hela magen å muffen de molade lite på även på tisdan .. nu är de inget alls har faktiskt ingen pejal på alls om tanten kommer eller inte
  • skruttis11

en fråga tjejer bara! har ni fått mer vita Flytningar O.o de har jag nu fått idag å kissar MKt Mkt ofta nån mer? har bim nån stanns mellan fre-sönda nu till veckan som komemr

• skruttis11

Grattis lirre faaasen va skoj

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~