~~~~ BIM V. 43 ~~~~
får man åsså hoppa på här har BIm 27/10
får man åsså hoppa på här har BIm 27/10
hej hopp på er allt bra med er hoppas jag!
denna månad så skiter jag i Älstickor å allt va de heter jag käkar rosenrot förra månaden började hade min mens alltid på dag31 så denna månad kom mensen på dag29
så jäla glad så får vi se om de tar sig denna månad ska försöka att inte tänka på de så mkt men men
föresten en liten intim frågga har ni Äl slem? jag har inte de eller ja jag får som lotion runt äl vitt
så happ happ då va Äl över för denna gången då bara å vänta å vänta å vänta tråkigt jue bläää
denna månaden e förstas månaden jag inte har använt Ältest skiter i dom O.o
tar de siog så tar de sig O.o hehe
hur e det med er d?
uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o
ingen som ser mig?! eller orkar svara?1 O.o skriver igen dådå
nån som har känt så här?
uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o
som nån annan skrev här jag är åsså lila i underlivet :O
en fråga tjejer bara! har ni fått mer vita Flytningar O.o de har jag nu fått idag å kissar MKt Mkt ofta nån mer? har bim nån stanns mellan fre-sönda nu till veckan som komemr
Grattis lirre faaasen va skoj