Inlägg från: skruttis11 |Visa alla inlägg
  • skruttis11

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

gomorgon tjejer! här är det tvådagar kvar till Bim å jag har kopiöst mkt vita flytningar å är trött som en gnu men inte en känning på mensen hoppas innerligen på ett + har hålly på nu sen april *suck*

Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:

Jag har oxå korta cykler..... typ 25-26 dagar...o nu är jag på dag 28 idag, fattar ingenting!! Fick ett svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt streck idag som jag inte ens ser som giltigt!! SNARK...får fortsätta testa.... tills tanten kommer !!!
    När har du BIM?
  • skruttis11

aaaa okaj samma som för mig da mens freda -sönda skitkul not
    men nu har har jag beställt gravtest
    Bebis igen skrev 2007-10-24 09:38:09 följande:

Hade BIM i förrgår Men har en jätte-oregelbunden mens...allt från 24 - 29 dagar emellan....så det är ju lite svårt o säga. Är på dag 28 idag....
  • skruttis11

hahaha tjofsen vi försöker juuuuue

Tjofsen skrev 2007-10-24 16:39:52 följande:
    ÅTTA TILL .......MINST!!!! KOM IGEN TJEJER!!!! Hepp hepp hepp hepp hepp hepp *slår med koskällan*
  • skruttis11

ingen mens i siktet bara almänt ont i ryggen blääää hoppas hoppas att de inte är mensen som är på Intågande

GRATTIS alla till +en

• skruttis11

hej brudar !   va tvungen å testa här förut men har ett dilemma är detta ett falskt + det uppkom efter 6-7 min

Bild 21.jpg

**älskar mina barn evelina & kevin
  • skruttis11

ingen hääär?!

• skruttis11

hmmm O.o ingen alls som kan svara mig O.o

• skruttis11

hehe okaj för de går hela vägen om man ser de som jag ser de samt att de ser lite tjockare ut än va de ville visa på kortet

Grattis till + för dig

• skruttis11

ååå  vet inte om jag vågar tro på de  *hehe* negatvia arne här

• skruttis11

jag börjar nu tro att de + på preg  ja la in igår bilden allså är ett falskt + kissade på cb idag de visade - mrn jag har dock inte fått mens än så ska testa i morgon bitti igen blääääääääääääääääää

• skruttis11
    Bild 21.jpg                  jag börjar nu tro att de + på preg  ja la in igår bilden allså är ett falskt + kissade på cb idag de visade - mrn jag har dock inte fått mens än så ska testa i morgon bitti igen blääääääääääääääääää  
  • skruttis11

visst e det skumt skit skumt åsså

• skruttis11
    fraggla skrev 2007-10-28 08:22:18 följande:
    Tac för alla kramar jag slänger en massa kramar tebax..Hmm jag har BIM idag ingen mens än så länge och jag som testat minus hallllåååååå om nu tantjäkeln ska komma så kom då... nää nu ska kroppen jävlas och den ska komma senare.. blää säger jag bara...kram fraggla
    *kramar om* men du vännnen du kanske är en låghormonare

här är de ingen mens heller O.o jag blir knäpp på detta va testet ett + eller inte O.o men nu väntar jag tills i möra å testar igen
  • skruttis11
    fraggla skrev 2007-10-28 08:37:22 följande:
    SkruttisDet dumma är att jag förra gången jag var gravid plussade på BIM - 1 så jag tror inte jag är låghormonare..Det verkar som CB är dum bara visar minus jag håller på ditt preg jag jag testade ju igår med cb oxå sen kan jag tillägga att jag har en massa vita flytningar och svag mensvärk...suck läste att om man inte har haft ÄL så kan mensen bli sen och sparsammare pluss mindre ont och jag har bara svag mensvärk inte så stark som jag brukar så jag lovar att det är där problemet ligger...kram fraggla
    hmmm O.o jaaa men fraggla jag håller endå tummarna för dig hehe

mkt vattniga flytningar d ehar jag å ilande i ländryggen ner mot höfterna bröstvårtorna e känsliga men jag vet inte va jag ska tro

vilket försök är ni på?
  • skruttis11
    fraggla skrev 2007-10-28 09:09:32 följande:
    Vi är tyvärr på försök nr 9 efter vårat MA vi fick i februari men det är över ett år sedan jag slutade med p-piller...själva då??? inte lika länge hoppas jag ..kram fraggla
    uu va jobbigt med MA *kram*

vi är på försök nr 7
    Lillkurre skrev 2007-10-28 09:11:53 följande:
    Hej igen! Testomanen här!! Testade med CB imorse (jag älskar tydligen att bränna pengar på gravtest) o det visade starkt plus på BIM +1. Skönt, jag är verkligen gravid. Nu vill jag bara att sju veckor ska gå fort så man kan pusta ut liiiite. Ja kommer hänga kvar här o kolla hur det går för alla. Åsså hoppar jag över till tråden Lirre rekommenderade. Kramar o lycka till till alla!!!
    Grattis vännen
  • skruttis11
    Sousou skrev 2007-10-28 09:48:37 följande:
    hej skruttis11,gjorde du ett test med Preg som visade svagt+?Jag tycker du ska lita på den, för jag har använt preg när jag var gravid med min son, jag gjorde testet 1 dag innan BIM och det visade ett svagt +. Igår köpte jag CB och testade mig det var-. Men fortfarande ingen mens..(la av med trionetta28i slutet på sept). Jag har läst här på familjeliv att CB kräver högt hcg och därför kan den visa - när andra visar +. Men preg är pålitligt om du nu är säker på att du såg ett svagt +.Jag är på dag 30 efter sista mens med piller..så vet ej riktigt när min BIM är jobbigt..att vänta.
    heeej ja jo jag vill jue verkligen hoppas men min bild på mitt + ligger lite längre upp i tråden möjligt på andra sidan åsså du kan jue titta
  • skruttis11

mitt + var ett falskt + ringde gyn idag skulle köpa äl test har vi inte blitt gravida innan feb så skulle vi få hjälp.. hon sa att  det var kopparspiralen som har ställt till för mig =/ så de e bara att nuppa vidare å hoppas på våran tur nån gång

• skruttis11

O.o  jag säger att de va falskt O.o för jag har fått min mens o.o va annars skulle de vara ingen värk eller nått längre värken i ryggen är som bortblåst
     så nu köpte jag Äl-test sen ska jag nu sluta röka   har bestämt mig nu nu är de finito jag ska ha ett 3e å sista barn

• skruttis11

flåt om jag lät grining men de e jag inte  bara besviken som fan

• skruttis11

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85 (2)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: creampuff (1)

Lördag 27/10: ,Snuttiz83 (2)

Söndag 28/10: fraggla,Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (5)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 17

GRAVIDA (16):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (28): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia, Vildhallon, almafa ,skruttis11

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~