Inlägg från: Lillatroll |Visa alla inlägg
  • Lillatroll

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hoppas det funkar för er som har ägglossning nu.
    Jag testar och testar men jag får inget utslag. Har jag ingen ägglossning??? Om jag får något utslag i helgen så blir jag nervös. Vill också ha ägglossning nu! Inte alls otålig eller så

• Lillatroll

Jag är tydligen trött idag...det ska ju stå om jag INTE få något utslag i helgen blir jag nervös.

Pellan85: vi satsar också på sex varann dag. Ett ganska trevligt sätt i och för sig
    Men vi höll på från januari till oktober förra gången när vi försökte få till sonen och vi vill gärna lyckas lite snabbare denna gången.

• Lillatroll

Lirre: det är såna streck jag väntar på

Idag fick jag ett litet svagt streck. Jag vet att det ska vara lika starkt som det andra strecket men jag hoppas att det betyder att ägglossningen är på väg...hoppet är det sista som överger en. Nu har jag bara två tester kvar men jag beställer nya på måndag om jag inte fått något utslag innan dess. Måste veta om jag har ÄL eller inte.

Fialia: det borde ju räcka. Spermierna kan ju leva några dagar så det kan ju gå även om du har ägglossning på helgen.

fiaflorist: tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Är så dålig på allt med ägglossning

• Lillatroll

Oj, nu är det snart bara en vecka kvar tills de första av er har BIM. Spännande.
    Idag tyckte jag att jag börjar få lite ÄL-flytningar. Håller tummarna att det är på gång nu. Fortfarande inget utslag på stickan men jag fortsätter testa.

• Lillatroll

Roligt med symptomlista.

Hos mig är frustrationen stor. Inget utslag på ÄL-stickorna. Nu börjar jag känna mig lite "konstig". Har haft lite ont i magen, lite mer flytningar men inga trådiga flytningar som det väl ska vara vid ÄL. Antingen är det ÄL på gång *hoppas* eller så är det mens på gång och det går ju bara inte.

Suck. Det är bara att vänta och se. Jag och sambon myser varann dag fast vi har fått utslag på stickorna. Det kan ju vara fel på dom...

• Lillatroll

Grrr skrev fel... i sista stycket ska stå...jag och sambon myser varannan dag fast vi inte har fått utslag på stickorna.

• Lillatroll

Goshheidi: tack för länkarna. Var skönt att läsa det där om ÄL-tester. Jag har en tydlig stegring nu. Igår såg jag ett litet svagt teststreck och idag var strecket ännu tydligare men det var ju inte lika starkt eller starkare som det stod i instruktionerna. Skönt att höra att det inte behöver vara det.

myran81: tråkigt att höra att du har det som mig. Vi får väl hoppas att vi har ägglossning ialla fall

Som sagt, idag hade jag ett ännu starkare teststreck så vi myser på här hemma. Vi får massa med motion

Ska bli så roligt nästa vecka att följa er alla. Jag har ju ÄL nästa söndag så jag lär ju får vänta länge med att testa.

• Lillatroll

Hur är det här inne? Någon mer än jag som är grymt otålig. Vill veta nu! Hmmm få försöka jobba med mitt tålamod tror jag

Idag ska jag testa med sista äl-stickan. Spännande att se om jag får ännu starkare test idag eller om det är svagare.

• Lillatroll

Nu är väl Äl över...om jag har haft någon.
    Jag skriver inte in mig på symptomlistan ännu. Verkar som jag har fått en svampinfektion...symptom kanske. Snacka om att försöka se allt till det positiva

• Lillatroll

Åh så roligt att läsa här inne att jag inte är den enda som är otålig!
    Nu är mina ÄL-stickor slut och jag har fått en svampinfektion
    så jag är inte så där jättesugen på att mysa med sambon. Få hoppas att vi har prickat in ÄL på något sätt. Jag ska ju inte ha förrän nästa söndag så jag får vänta och vänta och vänta...
    Ska hålla tummarna för att ni plussar så länge.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~