• Anonym (Saknad)

Min lilla flicka!

Det har gått 2 veckor sedan. 2 jävla helvetesveckor sedan våran lilla flicka tog på sig sina vingar och flög iväg. Hon var så söt, hennes fina små ögon såg djupt in i mina och våra liv var fulländade. Nu hade vi ju 2 pojkar och en liten flicka. Livet kunde inte bli bättre. 3 dagar senare så vände allt. Hon slutade andas och ingen kunde få liv i henne igen.
    det visade sig vara ett hjärtfel. Hjärtat orkade inte pumpa tillräckligt med blod.
    Jag känner en sådan saknad. Jag kommer inte att kunna gå vidare känns det som.
    Jag måste säger alla, jag har ju mina små pojkar men just nu vill jag inte. Jag vill bara dö och få se min lille prinsessa igen. Det är egoistiskt men det är så jag känner just nu.
    Skäms för att jag känner så för jag älskar ju mina söner och vill inte dö ifrån dom, inte min man heller för den delen. Kanske bara så att jag vill bort från denna situation som det känns som att jag vill dö...

Går man vidare? Vill man gå vidare? När känner man att man vill det?

Jag älskar dig så!
    Snälla kom tillbaka!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-28 00:08:28:
    3 dagar efter hennes födelse så dog hon...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 00:08:20:
    Tack alla ni som skrivt så fina ord till mig. Har inte varit här inne på länge. Har inte orkat helt enkelt.

Just nu känns det som att jag tappat verkligheten. Att detta inte har hänt, att hon bara sover i sin säng. Säger min man eller någon annan till mig att hon inte finns mer så blir jag bara arg och frågar varför dom förnekar henne.
    Jag/vi går hos en terapeut och tydligen är detta normalt. Jag kan inte se att något i detta som har hänt är normalt. Vill inte ens höra ordet normalt.

Det enda normala hade varit att våran tös fått stanna hos oss.

Tack alla ni igen. Ni är underbara!

• Svar på tråden Min lilla flicka!
  • Anonym

Det finns inga ord....beklagar sorgen.
    Kanske skulle det kännas skönt att tala med fler som varit i samma situation.
    Massor med styrkekramar till dig

• kladdkakan

Beklagar verkligen sorgen

• knyzzel

Kan inte fatta vad du går igenom, då jag inte har förlorat ett barn. Fattar att det är hårt, tomt och förtvivlat. Hur man går vidare? Jag tror inte livet ställer den frågan, utan det bara fortsätter. Allt kommer att bli som vanligt, men aldrig som förr. Såren läker, men ärret blir kvar som ett minne på både gott och ont.

• Anonym (Saknad)

tack för att ni orkar ta er tid att läsa och skriva en rad..

• Anonym

ts
    Hur var hon din lilla flicka?

• Börnen

Har inget klokt att säga, du har sagt det så bra själv! Jag kan bara skicka alla kramar jag har till dig och hoppas att du kan hitta livslusten i din familj och dina barn! Tänk på vad glad den lilla tjejen skulle blivit åt sina storebröder! Hon kommer alltid att finnas med i er familj, även om hon bara finns där som en tanke! Hon lämnar er inte, hon finns bland er, så fort ni tänker på henne!

♥Emil 050611♥ och ♥Maja 061116♥
  • Anonym (lessen)

Jag undrar Läker verkligen tiden alla sår. Jag tror inte tiden läker såren efter sina barn.
    Dom kommer läka ihop lite men så kanske en vacker dikt el en blomma el fjäril påminner en om ens barn och så är såret öppet igen.

Man glömmer inte och inte heller känner man att liver är som innan.

Men Jag vetatt livet går vidare Man lär sej leva med sitt öppna sår. Man lär sej skratta igen Man lär sej vara en glad människa igen inte i morron inte nästa år men så småningom.

Du kommer överleva för din man och dina pojkars skull För det måste du.
    Ingen tvivalr på att du älskar din familj. Men en del av din familj har ryckts bort Din älskade lilla fina flicka har lämnat jorden för att bli en liten ängel.

Hon finns med dej alltid FÖrevigt tills den dagen ni kommer ses igen.

Styke kramar

• zorya

vad fruktansvärt, föräldrar ska inte behöva överleva sina barn.
    Det gör så ont i mitt mammahjärta och läsa sånt här.
    Många kramar till dig

Svar på tråden Min lilla flicka!