• Anonym (Saknad)

Min lilla flicka!

Det har gått 2 veckor sedan. 2 jävla helvetesveckor sedan våran lilla flicka tog på sig sina vingar och flög iväg. Hon var så söt, hennes fina små ögon såg djupt in i mina och våra liv var fulländade. Nu hade vi ju 2 pojkar och en liten flicka. Livet kunde inte bli bättre. 3 dagar senare så vände allt. Hon slutade andas och ingen kunde få liv i henne igen.
    det visade sig vara ett hjärtfel. Hjärtat orkade inte pumpa tillräckligt med blod.
    Jag känner en sådan saknad. Jag kommer inte att kunna gå vidare känns det som.
    Jag måste säger alla, jag har ju mina små pojkar men just nu vill jag inte. Jag vill bara dö och få se min lille prinsessa igen. Det är egoistiskt men det är så jag känner just nu.
    Skäms för att jag känner så för jag älskar ju mina söner och vill inte dö ifrån dom, inte min man heller för den delen. Kanske bara så att jag vill bort från denna situation som det känns som att jag vill dö...

Går man vidare? Vill man gå vidare? När känner man att man vill det?

Jag älskar dig så!
    Snälla kom tillbaka!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-28 00:08:28:
    3 dagar efter hennes födelse så dog hon...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 00:08:20:
    Tack alla ni som skrivt så fina ord till mig. Har inte varit här inne på länge. Har inte orkat helt enkelt.

Just nu känns det som att jag tappat verkligheten. Att detta inte har hänt, att hon bara sover i sin säng. Säger min man eller någon annan till mig att hon inte finns mer så blir jag bara arg och frågar varför dom förnekar henne.
    Jag/vi går hos en terapeut och tydligen är detta normalt. Jag kan inte se att något i detta som har hänt är normalt. Vill inte ens höra ordet normalt.

Det enda normala hade varit att våran tös fått stanna hos oss.

Tack alla ni igen. Ni är underbara!

• Svar på tråden Min lilla flicka!
  • soffan86

Verkligen en ledsam historia. Tror att du ska ta den tid du behöver. Be om hjälp med pojkarna till folk ni känner, berätta för dem att ni älskar dem jättemycket, men att ni är ledsna.

• iina74

Beklagar sorgen och sänder Er en varm kram. Tänder ett ljus för Er dotter på våra flickors minnebord idag.
    Många kramar från Irina mamma till änglarna Elsa och enäggstv.
    Rebecka och Kristiina.

• Skorpan12

Det är INTE lätt det här! Förstår hur du känner.Man tror att man aldrig ska bli glad igen.Själv förlorade jag min flicka i magen i v 36 för 2 månader sen.Tänker o grubblar MKT men det finna stunder då jag är glad så även fast det känns hopplöst o du har all rätt att känna så.Så finns det en ljusning långt där framme.

En STOR o VARM kram från mig

• Pyret1

Beklagar verkligen sorgen. Livet är orättvist och man undarmånga gånger varför just jag.Vad har jag gjort för att detta ska hända.
    2 veckor är inte lång tid. Ta dig tid att sörja och håll inte inne med dina kännslor det hjälper ingen.
    Jag förlorade min son för 1 år sedan och jag vet att man kan gå vidare.Jag gjorde det även fast jag inte trodde jag skulle kunna det. Man förvånas varje dag hur stark man är trots det svåra som hänt.
    Jag vill oxå dö ,jag ville följa med min son jag ville vara med honom och det vill jag än i dag men inte på samma sätt.Jag vill vara kvar även fast det många gånger är tungt.

Sänder dig massor med kramar, jag vet att du kommer klara av smärtans alla grader och staider med hjälp av din man, dina barn och din familj. Tveka aldrig att prata om det som hänt va öppen det hjälper så mycket. Och va inte för stolt för att ta emot hjälp från proffs. En psykolog eller kurator kan vara bra då man kanske inte får ur sig allt på egen hand.

• trollungar

kan aldrig förstå vad ni går igenom ,kan bara tänka mig det.
    jag beklagar er sorg något oerhört.
    ta hand om dig så gott det går mitt i detta helvete.
    skickar dig coh din familj en massa styrkekramar.

• Annicapannika

Jag har också två söner på jorden och en dotter i himlen Det är så fruktansvärt orättvist att livet ska behandla oss på det sättet. Tiden läker inga så, men lär oss att leva med dem. Jag är så otroligt ledsen för din skull och förstår din förtvivlan.

Många kramar till dig i denna stund.
    Annica

• Lina66

Beklagar verkligen att er lilla tös inte fick stanna hos er!
    Kram Lina

Acceptera dig själv,så kommer också andra att göra det
  • hailey

vad hette hon, er lilla flicka?
    Just nar jag laste ditt inlagg spelade dom "in the arms of an angel" med sarah maclauchlan. Nar du mar som varst lyssna pa den sangen, den far en att grata men man kanner sig trostad, kram, anna

Svar på tråden Min lilla flicka!