• Anonym (apelsinen)

Kräm mot celluliter som funkar?

hjälp! Var på stan idag och tänkte prova en bikini nederdel för om ett par månader åker vi utomlands. Jag har inte sett min rumpa och mina lår sådär rakt bakifrån på riktigt riktigt länge, men den såg HEMSK ut. Var har alla fula tråkiga celluliter plötsligt kommit ifrån!?! Så nu har jag börjat torrborstat som en tok men jag skulle vilja ha en kräm som funkar också.

Vad har ni provat och vad kan ni rekommendera? Vet ni nåt som funkat på er?
    Någon annan huskur kanske?

Att säga att det bara är att acceptera dom hjälper inte nu, det är försent, jag hatar min bakdel just nu och VILL göra allt jag kan.

• Svar på tråden Kräm mot celluliter som funkar?
  • gemelli

Prata med Pokergirl här på FL,
    Hon har tydligen en dunderkräm

Lycka till!!!

En liten Vide i magen enligt ul
  • Anonym (apelsinen)

heh, får väl försöka locka hit henne då...annars går jag och avslöjar mej och kommer skämmas =(  

Är det en hemmagjord kur? Låter iaf spännande, dunderkur klingar bra i mina öron just nu! =)

• gemelli
    Anonym (apelsinen) skrev 2007-09-28 16:10:07 följande:
    heh, får väl försöka locka hit henne då...annars går jag och avslöjar mej och kommer skämmas =(   Är det en hemmagjord kur? Låter iaf spännande, dunderkur klingar bra i mina öron just nu! =)

Mmmmäh det spelar väl ingen roll

Hon kommer ändå inte kunna skriva här, bäst att du inboxar henne istället

En liten Vide i magen enligt ul
  • kidA

de pratade igår på ellen show om att man skulle ta kaffesump och gnida (peela) in sig med i duschen. det drar tydligen ut ngt ur kroppen o så ökar det blodcirkulationen oxå.

kolla in: kboys.se / agge.se
  • Anonym

Jag skulle gärna vilja ha tips på en dunderkräm. Du kan väl skriva ut här vad det är för något när du fått svar av henne.

• Anonym (apelsinen)
    kidA skrev 2007-09-28 16:13:32 följande:
    de pratade igår på ellen show om att man skulle ta kaffesump och gnida (peela) in sig med i duschen. det drar tydligen ut ngt ur kroppen o så ökar det blodcirkulationen oxå.
    hehehe, jag såg minsann det avsnittet och det är precis vad jag håller på med....jag kaffesumpar in mej en gång om dagen nu... steg ett i cellulitkampen...
  • Anonym (apelsinen)

jaaa....nu får jag väl ta mod till mej och snacka med henne då...  Viljan driver mej till det! =)

• Anonym
    Anonym (apelsinen) skrev 2007-09-28 16:21:34 följande:
    hehehe, jag såg minsann det avsnittet och det är precis vad jag håller på med....jag kaffesumpar in mej en gång om dagen nu... steg ett i cellulitkampen...
    Har du sett något resultat?
  • Anonym (apelsinen)

jag har bara kört med kaffesump i 2 dagar än sålänge... Det river ju ganska bra och man blir ju rätt lagom röd på områdena man sumpar in så blodcirkulationen får väl sitt iaf. Och så skulle koffeinet tydligen hjälpa till att dra ut gifter...så jag ska ge det några veckor banne mej, jag återkommer med resultatinfo då =)

• Mesangium

Celluliter är bindväv som håller ihop huden mot muskler och skelettet.. När man får fett däremellan syns fästpunkterna som gropar, dvs celluliter.

Enda sättet att bli av med dem är att ta bort fettet eller gå ner i vikt.

Fast det kan ju finnas krämer och kurer som maskerar problemet kanske. Men försvinner gör de inte.

Svar på tråden Kräm mot celluliter som funkar?